ورزش

قهرمانی اسکیت طرقبه‌شاندیز در مسابقات اسکیت قهرمانی کشور

رئیس هیات اسکیت خراسان رضوی گفت: حمایت از شهرستان‌های استان را در دستور کار هیات قرار داده‌ایم.
محمد عجم در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص قهرمانی تیم طرقبه شاندیز در مسابقات قهرمانی کشور اظهار داشت: تیم طرقبه شاندیز در چهار مرحله از مسابقات قهرمانی کشور در ۱۲ آیتم توانست با ۹۰۰ امتیاز اختلاف در جایگاه نخست قرار بگیرد. سطح این مسابقات بسیار بالا بود و تیم‌های شرکت کننده با آمادگی بالایی در این مسابقات حضور پیدا کرده‌بودند.
عجم در خصوص بهترین بازیکن تیم طرقبه‌شاندیز در این مسابقات عنوان کرد: محمد نعمتی در تیم طرقبه شاندیز عملکرد فوق‌العاده‌ای را به نمایش گذاشت و با وجود اینکه ۱۵ سال بیشتر ندارد به اردوهای تیم ملی برای مسابقات جهانی دعوت شده‌است ولی متاسفانه به دلیل هزینه‌های بالایی که مسابقات جهانی برای فدراسیون داشت، نتوانسته‌است در دو سال اخیر در مسابقات جهانی شرکت کند.
رئیس هیات اسکیت درباره برنامه‌های این هیات درادامه گفت: به زودی سمینار اسکیت روی یخ را با حضور رئیس فدراسیون برگزار خواهیم‌کرد، با توجه به اینکه المپیک زمستانی را در پیش رو داریم باید برای حضور قدرتمند در این مسابقات بازیکنان تیم ملی آماده شوند.
وی تصریح کرد:در آینده کلاس‌های مربیگری برای بانوان و آقایان برگزار خواهیم‌کرد، همچنین در سه مرحله از مسابقات لیگ اسکیت بخش فری‌استایل را در سطح استان برگزار خواهیم‌کرد.
وی یادآور شد: بیشتر تمرکز هیات بر روی حمایت از شهرستان‌ها است و قطعا با حمایت از شهرستان‌های مختلف می‌توانیم شرایط خوبی را برای اسکیت‌بازان در سطح استان فراهم آوریم.
۱۶۰۰

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 − پنج =

دکمه بازگشت به بالا