مشهد

قیمت میوه در بازار مشهد بعد از ماه صفر افزایش نمی‌یابد

رئیس اتحادیه میوه و تره بار مشهد گفت: به علت تقاضای کم در بازار مازاد میوه‌های برداشت شده در انبار و سردخانه ذخیره می‌شود درنتیجه پیش‌بینی می‌کنیم بعد از ماه صفر نیز افزایش قیمتی در بازار مشهد رخ ندهد.

خبرگزاری فارس: قیمت میوه در بازار مشهد بعد از ماه صفر افزایش نمی‌یابد

 

حسین مصدق  در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در مشهد با اشاره به اینکه مشکل خاصی برای صنف میوه و تره‌بار مشهد وجود ندارد اظهار کرد: در آستانه ورود به روزهای پایانی ماه صفر که همزمان با ایام رحلت رسول گرامی اسلام (ص) و شهادت امام حسن مجتبی (ع) و شهادت امام رضا (ع)  است که این امر سبب شده مشهد میزبان تعداد زیادی از زائران شود، بازار میوه و تره‌بار آمادگی لازم را در این روزها برای خدمت‌رسانی دارد.

وی با اشاره به اینکه بازار میوه و تره‌بار با وجود اینکه فراز و نشیب خود در این ایام با کمترین نوسانات قیمت همراه است تصریح کرد: تمام میوه‌های فصل به وفور در سطح میادین میوه و تره‌بار با قیمت‌های مناسب قابل عرضه بوده و میوه‌های گرمسیری نیز از یک ماه گذشته به بازار میوه و تره‌بار مشهد وارد شده است.

رئیس اتحادیه میوه و تره‌بار مشهد همچنین پیرامون کمبود گوجه فرنگی در بازار بیان کرد: این نوع از سبزیجات که با آغاز فصل پاییز و زمستان کم کم به سمت گوجه فرنگی گلخانه‌ای و حتی گرمسیری می‌رود با تقاضای کمی مواجه می‌شود بنابراین معمولا کمبود آن در بازار دیده نمی‌شود.

مصدق ادامه داد: به علت تقاضای کم در بازار مازاد میوه‌های برداشت شده در انبار و سردخانه ذخیره می‌شود درنتیجه پیش‌بینی می‌کنیم بعد از ماه صفر نیز افزایش قیمتی در بازار مشهد رخ ندهد.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به نظارت‌های متوالی سازمان صنعت، معدن و تجارت در حال حاضر گزارشی از گران فروشی در بازار میوه و تره بار مشهد اعلام نشده است.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار + 19 =

دکمه بازگشت به بالا