مشهد

لزوم توجه به شناسایی و ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری مشهد

خبرگزاری فارس: لزوم توجه به شناسایی و ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری مشهد

عضو شورای شهر مشهد بر لزوم توجه به شناسایی و ساماندهی نیروهای مازاد شهرداری مشهد تاکید کرد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، محمد رضا دیمه ‌کار ظهر امروز در یکصد و دهمین جلسه علنی شورای شهر مشهد در تالار شورا با اشاره به اینکه هر ساله بودجه‌ای زیاد برای شهرداری تصویب می‌شود و این سازمان از نیروهای مازاد که خارج از ضوابط استخدامی هستند، استفاده می‌کند.

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: محدودیت‌های به کارگیری نیروی انسانی در شهرداری، استفاده از افرادی که خارج از ضوابط استخدامی شهرداری در این سازمان ناحقی و اجحاف در مقابل سایرین است.

وی با اشاره به اینکه وضعیت بیکاری در خانواده سبب شده تا آنها بیش از پیش برای فعالیت در شهرداری مشهد تقاضای کار کنند بیان کرد: با توجه به اینکه شورای چهارم به ‌دنبال عدالت بوده بنابراین باید هر چه سریع تر نسبت به استفاده از نیروهایی که خارج از ضوابط  استخدامی در شهرداری فعال هستند، اقدامات لازم را انجام داد.

دیمه کار افزود: با توجه به شرایط موجود و استفاده از افراد بسیاری بدون ضابطه از ابتدای شورای چهارم تاکنون باید با همه آنها در ابتدای سال 95 تسویه حساب شود تا  بتوان نیروی انسانی متعهد و لایق را جایگزین آن کرد بنابراین لازم است شهرداری آماری را مبنی بر نیروهای مازاد اعلام کند تا ساماندهی لازم صورت گیرد.

گفتنی است نمایندگان شورای اسلامی شهر مشهد با تصویب لایحه مقابله با استخدام بدون ضابطه در شهرداری مشهد این معضل را در شهرداری ممنوع اعلام کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × سه =

دکمه بازگشت به بالا