مشهد

ماراتون بزرگ «ایده پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی» در دانشگاه فردوسی مشهد

۱۷۸۳۱۳
ماراتون بزرگ ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی (FUMGAMEJAM)  از ۱۵ الی ۱۷ آذرماه سال جاری با همکاری  بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای کشور برای نخستین بار در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود.
به  گزارش ایسنا- منطقه خراسان علی گلدانی، دبیر فراکسیون بازی‌های دیجیتال اتحادیه انجمن های علمی- دانشجویی مهندسی کامپیوتر کشور اظهار کرد: این ماراتون بازی سازی برای اولین بار در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می‌شود و در خلال آن تیم‌های شرکت کنندگان ملزم به ارائه یک بازی رایانه‌ای در مدت ۴۸ ساعت مداوم هستند و این تیم ها شامل ۲ الی ۳ عضو است که جامعه‌ی هدف آن دانشجویان و علاقه مندان به حوزه‌ی بازی‌های دیجیتال و بازی سازی در کشور است.
وی ادامه داد: در راستای هم‌افزایی و ارتقاء سطح سواد بازی سازی علاقه‌مندان، کارگاه‌ها و همایش‌ها و دوره‌های بازی‌سازی با همکاری بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای و انستیتوی ملی بازی‌سازی و البته مرکز رشد این بنیاد برگزار و منعقد می‌شود.
دبیر فراکسیون بازی‌های دیجیتال اتحادیه انجمن های علمی- دانشجویی مهندسی کامپیوتر کشور با بیان اینکه ماراتون بزرگ ایده‌پردازی، برنامه‌نویسی و طراحی بازی با توجه به پتانسیل‌های بالای دانشگاه فردوسی مشهد و توانایی برگزاری چنین رویدادهایی در سطح بین المللی  در این دانشگاه برگزار می‌شود، افزود: برنامه ریزی شده تا دوره‌های آینده این رویداد به صورت بین‌المللی برگزار شود  که برای برگزاری آن نیازمند حمایت‌هایی از سوی مسئولین و ارگان‌های دولتی و خصوصی هستیم.
 
گلدانی یادآور شد: مجری و طراح این رویداد انجمن علمی بازی‌های رایانه‌ای دانشگاه فردوسی مشهد است و دبیرخانه‌ی این رویداد نیز در دانشکده‌ی مهندسی این دانشگاه مستقر است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا