خراسان

مجمع عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌رضوی برگزار شد

نظام مهندسی

مجمع عمومی عادی سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان‌رضوی به‌طور فوق‌العاده براساس مفاد بند ۱۳ آئین‌نامه اجرایی قانون نظام مهندسی و کنترل ساختمان برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس،به‌نقل از روابط‌عمومی سازمان نظام مهندسی خراسان‌رضوی، در این مجمع که بیش از ۱۴۰۰ نفر از مهندسان عضو سازمان شرکت داشتند، حمید اخوان به‌عنوان رئیس سنی مجمع انتخاب شد و با رسمی شدن جلسه تعدادی از شرکت کنندگان، داوطلب هیئت رئیسه مجمع شدند که از میان آنان شرکا به عنوان رئیس، حبیبی خراسانی و هاشمی غزنینی به عنوان ناظرین و ایرانی به عنوان منشی مجمع انتخاب شدند.

همچنین رأی گیری از هشت نفر داوطلب بازرسی به‌عمل آمد که در نهایت با اکثریت آراء بازرسین اصلی و علی البدل بدین شرح انتخاب شدند: محمد شوقی طوسی، مسعود صالحی پویا و علیرضا باغبان‌زاده بازرسان اصلی و مرتضی کهنموئی بازرس علی‌البدل برای یک دوره دوساله انتخاب شدند. پس از اخذ آراء، جلسه بودجه پیشنهادی سال ۱۳۹۶ آغاز شد که پس از استماع نظر مخالفین و موافقین بودجه، در نهایت تایید شد.

یکی از ویژگی‌های این مجمع حضور و مشارکت پرشور اعضای سازمان بود که غیر‌قابل قیاس نسبت به تمامی مجامع برگزار شده این سازمان بود. سازمان نظام مهندسی ساختمان استان خراسان رضوی در حال حاضر بیش از ۳۵ هزار عضو در ۷ رشته دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × 5 =

دکمه بازگشت به بالا