خراسان

محدودیتی برای پرداخت وام مسکن در خراسان رضوی اعلام نشده است

علی صادقی

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی گفت: محدودیتی برای پرداخت تسهیلات خرید و یا ساخت مسکن در خراسان رضوی اعلام نشده و افراد با توجه به آیین نامه با سپرده گذاری می‌توانند آن را دریافت کنند.

علی صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اعتقاد بر این است که در صورت راه افتادن ساخت و ساز و رونق بازار آن  بسیاری از مشکلات کنونی در حوزه اقتصاد برطرف می‌شود.

وی با اشاره به انتقادات وارد بر بروکراسی موجود در اعطای تسهیلات ساخت و یا خرید مسکن، خاطرنشان کرد: ضمانتامه‌ها و مراحل طبق قانون برای بازگشت پول و اجرای نظارت دقیق در نظر گرفته شده تا پس از پرداخت وام مشکلی برای بانک و یا حتی دریافت کننده به وجود نیاید.

دبیر شورای هماهنگی بانک‌های خراسان رضوی خاطرنشان کرد: اصرار بر این است که وام خرید و یا ساخت مسکن به دست افرادی برسد که برای پیشبرد این صنعت اقدام می‌کنند و در  عبارتی عامیانه به دست افراد دست اندر کار و مؤثر برسد.

صادقی با اشاره به رکود موجود در بازار، تصریح کرد: هم اکنون برای کاهش 1 الی 2 درصدی سود بانکی با توجه به رکود حاکم تصمیماتی گرفته شده که قطعیت آن باید در شورای پول و اعتبار به تصویب برسد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + هشت =

دکمه بازگشت به بالا