مشهد

محموله بزرگ مواد محترقه قاچاق و مشروبات الکلی کشف شد

مشهد| محموله بزرگ مواد محترقه قاچاق و مشروبات الکلی کشف شد

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، به‌نقل از روابط‌عمومی دادسرای انقلاب مشهد، قاضی مهدی خدابخشی اظهار داشت: مرحله اول این عملیات در حالی آغاز شد که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان‌رضوی باخبر شدند، راننده یک دستگاه کامیون حامل بار مجاز قصد دارد محموله بزرگ مواد محترقه قاچاق را از یکی از مبادی ورودی شهر وارد مشهد کند.

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد تصریح کرد: خودروی مورد نظر توسط یک باند توزیع‌کننده قاچاق در شهر تبریز بارگیری شده بود که تیم رسیدگی‌کننده پس از کسب دستور بلافاصله وارد عمل شد کامیون مورد نظر را در عوارضی باغچه شناسایی و طبق هماهنگی مورد تعقیب قرار داد.

وی افزود: این خودروی سنگین تحت‌نظر ماموران قرار داشت تا اینکه سرانجام وارد مشهد شد و در یک باربری در منطقه مصلی توقف کرد که در همین موقع مردان قانون  این مرد جوان که اهل و ساکن تبریز است را به‌همراه صاحب‌بار دستگیر کردند. کارآگاهان پلیس آگاهی مقدار ۳۱۰ هزار عدد انواع مواد محترقه قاچاق که به‌طرز ماهرانه‌ای در زیر بار شوکلات این کامیون جاسازی شده بود را کشف کردند.         

سرپرست دادسرای انقلاب مشهد در بخش دیگری از این خبر به مرحله دوم عملیات ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان اشاره کرد و گفت: روز گذشته یکی از تیم‌های این پلیس تخصصی در شهرستان بیالود در رصدهای اطلاعاتی خود در هفته گذشته به اخباری دست یافتند که نشان می‌داد فردی در یک خانه مسکونی واقع در روستای عسکریه اقدام به تهیه، توزیع و دپوی مشروبات الکلی می‌کند.

قاضی خدابخشی ادامه داد: پس از اعلام این گزارش به دادسرا دستور شناسایی و جلب متهم صادر و طولی نکشید که ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی بینالود در اقدامی ضربتی به مخفیگاه متهم اصلی این پرونده ورود پیدا کردند.

وی اظهار داشت: ضابطین قضایی در این عملیات ضمن دستگیری متهم اصلی که مرد ۲۴ساله و دارای سابقه کیفری است، مقدار ۱۳۹‌بطری یک لیتری، ۴۸قوطی ۳۰۰سی‌سی مشروبات الکلی خارجی و پنج گالن ۲۰لیتری حاوی ۱۰۰لیتر مشروبات الکلی دست ساز را کشف و توقیف کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا