خراسان

مخالفت شورای تأمین نیشابور با پلمب کارخانه روغن

خبرگزاری فارس: مخالفت شورای تأمین نیشابور با پلمب کارخانه روغن

شهردار نیشابور از مخالفت شورای تأمین این شهرستان با پلمب کارخانه آلاینده روغن نباتی در محدوده شهری خبر داد.

 

سید عباس حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نیشابور از سه مرتبه عدم موافقت شورای تأمین شهرستان که ریاست آن بر عهده فرماندار نیشابور است با پلمب کارخانه روغن درون محدوده شهری خبر داد.

وی در پاسخ به دلایل عدم پلمب کارخانه روغن نباتی درون منطقه شهری نیشابور گفت: شهرداری اقدامات قانونی لازم را به‌طور کامل انجام داده است و مهلت‌ داده‌ شده نیز به اتمام رسیده و مشکلی برای پلمب کارخانه ندار‌یم.

شهردار نیشابور با تأکید بر اینکه فقط شورای تأمین شهرستان اجازه پلمب این کارخانه را نداده است، گفت: در موارد حساس، سرنوشت‌ساز و کلان شورای تأمین سیاست‌گذار است و ما باید تابع آن باشیم.

حسینی تصریح کرد: کارخانه جایگزین نیز ساخته‌ شده است ولی کامل نیست و با اینکه مالک چندین بار قول انتقال داده ولی به لحاظ مشکلات بهره‌برداری کار را به نتیجه نرسانده است.

وی با اشاره به دلیل‌های مطرح‌شده مالک تأکید کرد: دلایل ایشان از نظر شورای تأمین مستدل و منطقی است، مالک کارخانه تحریم را به‌عنوان تأخیر در راه‌اندازی کارخانه مطرح کرده است.

شهردار نیشابور با اشاره به اقدامات عمرانی در سطح شهر مخصوصاً ناحیه یک شهر نیشابور گفت: با اینکه چه در سال گذشته و چه امسال شرایط مالی بدی بر ما حکم‌فرماست ولی به‌هیچ‌عنوان کارهای عمرانی را کم نکرده‌ایم، بلکه اضافه‌ نیز شده است.

حسینی ادامه داد: منطقه یک شهر نیشابور به دلیل ساختار درست و طراحی دقیق دارای این مزیت است که کارهای شهرداری به نحو احسن دیده می‌شود.

وی با بیان اینکه کارهای عمرانی در یک سطح در شهر انجام می‌شود، خاطرنشان کرد: منطقه دو وسعتی حدود دو تا سه برابر منطقه یک دارد و شاید دلیل کمتر دیده شدن آن قرار گرفتن در کنار ساختار قدیمی منطقه باشد.

شهردار نیشابور افزود: کارها به‌صورت یکسان در سطح شهرستان انجام می‌شود و این شدت ادامه خواهد داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شش + دوازده =

دکمه بازگشت به بالا