ورزش

مدرسه آکادمیک بسکتبال در مشهد مقدس راه‌اندازی می‌شود‌

بسکتبال

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی گفت: مدرسه آکادمیک بسکتبال در مشهد مقدس راه اندازی می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، علیرضا پوررضایی ظهر امروز در نشست خبری هیئت بسکتبال استان خراسان رضوی اظهار داشت: در طول سال گذشته به راه‌اندازی لیگ کشوری در رده سنی‌ و وزن‌های مختلف پرداختیم، با توجه به حضور کمرنگ بانوان سعی در ارتقاء تیم بانوان کردیم و در نهایت به تشکیل جلساتی که منجر به تشکیل کارگروهی از پیشکسوتان شد به منظور بررسی نقاط ضعف و قوت هیئت بسکتبال پرداختیم.

پوررضایی در پاسخ به این سوال که آیا مدت عقد قراردادها کوتاه نیست، تصریح کرد: به منظور رعایت حق جامعه بسکتبال اقدام به صدور حکم 6 ماهه کردیم و برای عزیزانی که از عملکردشان رضایت نسبی به دست آوردیم حکم 4 ساله صادر شده است.

وی در رابطه با همکاری عباس دهقان با هیئت استان به عنوان یکی از اعضای کمیته 3 نفره استان، در پاسخ به سئوال یکی از خبرنگاران که چرا از یک پیشکسوت در زمینه رشته بسکتبال برای این منظور استفاده نشده است، یادآور شد: آقای دهقان از روز اول به عنوان عضوی فعال در کمیته حضور داشتند و نقش‌شان پس از ورود به این حوزه پر رنگ‌تر هم شده است؛ در نهایت هم از عملکرد وی در جام رمضان راضی بودیم.

پور رضایی در رابطه با بحث اوقات فراغت دانش آموزان از برگزاری کلاس‌هایی برای مربیان خبر داد و گفت: در این دوره‌ها به رتبه بندی مربیان و اعطای گواهینامه به آنان جهت آموزش به نونهالان پرداختیم که در نهایت منجر به جذب و پرورش دانش آموزان مستعد شود، در کنار تیمی که از حضور یک روانشناس هم در آن استفاده شده که به بررسی دقیق مشکلات و موانع پیش روی  آنان در این زمینه می‌پردازد.

رئیس هیئت بسکتبال خراسان رضوی در ارتباط با تعامل با باشگاه ثامن تصریح کرد: تلاش داریم که تعاملاتمان را با باشگاه در زمینه همکاری‌های مشترک بیشتر کنیم و به اختلاف نظرهای جزیی دامن نزنیم.

پور رضایی از پایه گذاری مدرسه آکادمیک بسکتبال در مشهد خبر داد و ابراز امیدواری کرد که با همکاری اصحاب رسانه، هیئت بتواند هرچه سریع‌تر به این هدف خود دست پیدا کند.

وی در پاسخ به این سئوال که هیئت بسکتبال تاکنون چه مبلغ اعتبار برای فعالیت‌های خود اختصاص داده است خاطرنشان کرد: حدود 300 میلیون تاکنون هزینه کردیم که از این بین 100 میلیون آن در بخش بانوان صرف شده، بخشی دیگر در راه اندازی لیگ نونهالان و نوجوانان و قسمتی از آن در برگزاری جام رمضان هزینه شده و در نهایت مابقی آن در پرداخت حقوق ماهیانه مربیان و کسانی که در این بخش خدمت  رسانی می‌کنند به مصرف رسیده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 2 =

دکمه بازگشت به بالا