مشهد

مدیرعامل سازمان میادین شهرداری مشهد خبر داد احداث دومین بازار خودرو در شرق شهر مشهد

خبرگزاری فارس: احداث دومین بازار خودرو در شرق شهر مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد از احداث دومین بازار خودرو در شرق شهر مشهد خبر داد.

 

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد احمد محبی عنوان کرد: به منظور خدمت‌رسانی مطلوب به شهروندان و همچنین نیاز به افزایش تعداد بازار خودرو در منطقه کم‌برخوردار سطح شهر جهت جلوگیری و کاهش ترافیک شهری در یک منطقه احداث دومین بازار خودرو در دستور کار این سازمان قرار گرفت.

وی افزود: از جمله مزیت‌های پروژه احداث دومین بازار خودرو در شرق مشهد، سهولت در دسترسی شهروندان در این منطقه به بازار خودرو، جلوگیری از اتلاف وقت مراجعه‌کنندگان به این بازار تسهیل در امر خرید و فروش خودرو و حذف دلالان و واسطه‌گران از این چرخه خواهد بود.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد با تاکید بر اینکه دومین بازار خودرو با ویژگی‌های بازار خودروی فعلی خواهد بود، بیان داشت: در حال حاضر بازار خودرو واقع در بولوار مجیدیه، روزهای جمعه درحال ارائه خدماتی از جمله قولنامه رایگان، کارواش، کارشناسی اصالت، فنی و بدنه خودرو، جایگاه‌های تفکیک خودرو بر اساس شرکت سازنده و… است.

محبی در پایان تصریح کرد: در سال گذشته مکانیزه‌سازی این بازار در 3 مرحله شامل تجهیز کلیه ورودی و خروجی‌های این بازار به دوربین مدار بسته جهت ثبت ورود و خروج الکترونیکی خودروها، ثبت الکترونیکی اطلاعات اولیه خودرو توسط کارشناسان فنی و کارشناس رسمی دادگستری صورت پذیرفت که آخرین مرحله این پروژه که ثبت خودکار کلیه اطلاعات خودروها در سایت خرید و مجازی خودرو است، امسال صورت می‌گیرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده + 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا