مشهد

مدیرکل حراست آستان قدس رضوی منصوب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل حراست آستان قدس رضوی منصوب شد

طی مراسمی با حضور مهندس مهدی عزیزیان، قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی، ضمن تقدیر از تلاش‌های عادل رضایی، سید رضا اصغری به عنوان مدیرکل حراست آستان قدس رضوی معارفه شد.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی آستان قدس رضوی، در حکم مدیرکل حراست آستان قدس رضوی که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی تولیت آستان قدس رضوی صادر شده، آمده است: امید است تلاش شما و تمامی خدمتگزاران به آستان قدس رضوی در اجرای بند 5 منشور مقام معظم رهبری «مدظله العالی» مبنی بر حفظ و نگهداری از بناها، اسناد و گنجینه‌های ارزشمند و ماندگار، مورد عنایت پروردگار متعال قرار گیرد.

عزیزیان طی سخنانی در این مراسم گفت: در هر سازمانی پس از تغییرات مدیریتی، انجام برخی انتصابات امری بدیهی به حساب می‌آید و در راستای حرکت رو به جلو، تحول سازمان و تلاش برای رسیدن به اهداف تعیین شده انجام می‌شود.

وی ضمن تقدیر از خدمات عادل رضایی طی مدت خدمت به عنوان مدیرکل حراست آستان قدس رضوی، گفت: در این مدت اقدامات ارزنده‌ای رقم خورد که سامان‌دهی نیروهای انسانی در معاونت‌ها، جلوگیری و رسیدگی به تخلفات، صرفه‌جویی در اقلام خریداری شده، بازبینی امور حوزه حفاظت فیزیکی به ویژه در اماکن متبرکه رضوی، همکاری موثر با شورای امنیتی حرم مطهر، حضور موثر آستان قدس رضوی در شورای تأمین استان، تکمیل و توسعه واحد نظارت تصویری حرم مطهر، دیجیتال‌سازی بایگانی اسناد و همکاری مستمر با نهادهای امنیتی مشهد و استان از جمله آن‌ها بوده است.

وی سپس با اشاره به سوابق سید رضا اصغری عنوان کرد: ایشان نیز شخصیتی دارای سوابق روشن، حضور در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و آشنا به مسائل امنیتی و حراستی هستند که امیدواریم حضورشان در آستان قدس رضوی نیز مایه خیر و حرکت رو به جلو در سازمان باشد.

عزیزیان گفت: همانگونه که بارها تأکید کرده‌ام تغییر، حرکتی مثبت و رو به جلوست و امروز همه بخش‌های آستان قدس رضوی از جمله معاونان و مشاوران قائم‌مقام باید همکاری لازم را برای انجام وظایف محوله به حراست کل داشته باشند.

عادل رضایی، مدیرکل سابق حراست آستان قدس رضوی نیز موفقیت‌های حراست کل را نتیجه همکاری همه ارکان آستان قدس رضوی دانست و گفت: مثل گذشته در لباس و کسوت سربازی همچنان در خدمت مجموعه هستیم و تمام توانمان را برای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در رابطه با آستان قدس رضوی به کار خواهیم گرفت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

نه − چهار =

دکمه بازگشت به بالا