خراسان

مدیر جدید نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی منصوب شد

سید مرتضی بختیاری

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی گفت: مدیر جدید نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، به‌نقل از آستان‌نیوز، سید مرتضی بختیاری در مراسم تکریم و معارفه مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی با تاکید بر اینکه یک خطا هم در آستان قدس رضوی پذیرفته نیست، اظهار داشت: همه خدمتگزاران آستان قدس رضوی پای سفره مادی و معنوی حضرت رضا(ع) نشسته‌اند و باید اقتضائات بهره مندی از این نعمت را در نظر بگیرند.

وی به اهمیت اقدامات دو مجموعه حراست و بازرسی اشاره و با بیان اینکه وظیفه بازرسی آستان قدس رضوی سنگین‌تر از سایر دستگاه‌ها است، عنوان کرد: این دو مجموعه «عیون» یک سازمان به حساب می‌آیند و باید بهترین و سالم ترین افراد در آنها فعالیت کنند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین ضمن تقدیر از تلاش‌های حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی؛ مدیر سابق نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی، خاطرنشان کرد: وی از شخصیت‌های انقلابی و مبارز مشهد مقدس بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی نیز تا به امروز همان روحیه را حفظ کرده و در بیش از بیست سال فعالیت به عنوان مدیر بازرسی، خدمات بسیاری را به آستان قدس رضوی ارائه دادند.

وی به روایت برخی خاطرات مربوط به مبارزات انقلابی و شکنجه‌های حجت الاسلام والمسلمین اسدی پرداخت و گفت: از این پس، ایشان به عنوان عضو هیئت امنا و بازرس ویژه تولیت معظم به خدمت در آستان قدس رضوی ادامه می‌دهند.

بختیاری همچنین از مصطفی فیضی مدیر جدید بازرسی آستان قدس رضوی به عنوان چهره‌ای پرکار، پر انگیزه، انقلابی و ولایتمدار یاد و عنوان کرد: وی مسئولیت‌هایی همچون ریاست سازمان بازرسی شهرداری تهران را تجربه کرده‌ و امیدواریم با عشق و ارادتی که به حضرت رضا(ع) دارند، بتوانند در این مسند نیز موفق باشند.

قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی همچنین به احادیث و روایاتی در زمینه مبارزه نفس و عقل اشاره کرد و با تاکید براینکه در شب‌های قدر باید از خداوند متعال بخواهیم که عقل بر ما حکم فرما شود، گفت: در این صورت فساد از بین می‌رود و مسائلی مانند دریافت حقوق‌های نجومی از بیت‌المال، آن هم در شرایطی که برخی هم‌نوعان ما ماه‌ها حقوق نگرفته‌اند و با مشکلات جدی روزگار می گذرانند، مشاهده نمی‌شود.

حجت‌الاسلام والمسلمین اسدی، مدیر سابق نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی نیز در سخنانی در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره خدمات آیت‌الله واعظ‌طبسی تولیت فقید آستان قدس رضوی، به خاطرات خود از سال‌های پیش از پیروزی انقلاب اسلامی اشاره و تصریح کرد: خدای متعال را شاکرم که با الطاف خفیه خود به من یاری رساند تا در گردونه امتحانات سخت و بیش از 4 سال زندان در دوران رژیم ستم شاهی، در برابر خواسته‌های طاغوتیان ایستادگی کردم و نلغزیدم.

وی همچنین با اشاره به مسئولیت‌هایی که در سال‌های پس از پیروزی انقلاب اسلامی برعهده داشته است، افزود: امروز که مصلحت بر آن تشخیص داده شده تا در مرکز دیگری خدمت داشته باشم، مثل همیشه خودم را سرباز انقلاب و خادم حضرت رضا(ع) می دانم.

مصطفی فیضی، مدیر جدید نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات آستان قدس رضوی نیز در سخنانی در این جلسه گفت: از خداوند متعال می خواهم که به بنده کمک کند تا از عهده این مسئولیت خطیر در آستان قدس رضوی بر بیایم.

در پایان این مراسم، احکام «مدیر نظارت، بازرسی و رسیدگی به شکایات» و «بازرس ویژه و عضو هیئت امنا» که از سوی حجت‌الاسلام والمسلمین رئیسی؛ تولیت آستان قدس رضوی صادر شده است، توسط قائم مقام تولیت آستان قدس رضوی به ترتیب به آقایان فیضی و اسدی اعطا شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 16 =

دکمه بازگشت به بالا