ورزش

مربی تیم مشکی‌پوشان: جدایی احتمالی سیف‌اللهی از مشکی‌پوشان

لیگ برتر و توپ فوتبال

مربی تیم فوتبال مشکی‌پوشان گفت:‌ سیف‌اللهی خواستار جدایی از مشکی‌پوشان است اما ما امیدواریم تا شرایطی به وجود بیاید تا در ادامه لیگ نیز او را در اختیار داشته باشیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، سیاوش اکبرپور در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های مشکی‌پوشان و سپیدرود که در ورزشگاه ثامن برگزار می‌شود در هیئت فوتبال مشهد اظهار داشت: بازی با سپیدرود شرایط خاص خود را دارد. این بازی جزو بازی‌هایی است که ما را می‌تواند از انتهای جدول جدا کند و همه از مدیریت، کادر فنی و بازیکنان تلاش می‌کنیم که در این بازی پیروز شویم.

وی همچنین افزود: دو بازیکن عراقی در پست‌های دفاع راست و هافبک مهاجم گرفته‌ایم و امیدواریم تا شنبه ITC آنها صادر شود و قرارداد آنها ثبت شود.

مربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص مصدومان و محرومان این تیم گفت: روح‌الله سیف‌اللهی محروم است و در بازی بعدی وی را در اختیار نداریم. حنیف عمران‌زاده کارت بازی‌اش صادر نشده و عسگری نیز مصدوم است.

اکبرپور همچنین در خصوص جدایی شربتی اظهار کرد: اتفاقات نقل و انتقالات از شرایط حرفه‌ای به دور بود. من معتقد هستم بازیکنانی که می‌خواهند سرباز شوند باید اول فصل تکلیف آنها مشخص شود چرا که تیم‌های روی بازیکنان تیم خود حساب کرده‌اند و جدایی ناگهانی آنها به تیم‌ها صدمه می‌زند.

وی در خصوص احتمال جدایی سیف‌اللهی گفت: با روح‌الله صحبت‌هایی شده است ولی دوست نداریم وی را از دست بدهیم. این حق طبیعی بازیکن است که برای آینده خود تصمیم بگیرند اما با صحبتی که عنایتی داشته خواستار جدایی از مشکی‌پوشان است اما ما امیدواریم تا شرایطی به وجود بیاید تا در ادامه لیگ نیز او را در اختیار داشته باشیم.

مربی تیم مشکی‌پوشان در خصوص شرایط مشکی‌پوشان افزود: روز اول که به این تیم آمدم این تیم بسیار از لحاظ روانی دچار مشکل بود و تیم پژمرده‌ای بودند اما اکنون از لحاظ فنی و بدنی پیشرفت کرده‌ایم و مدیریت نیز از لحاظ مالی نیز تیم را تقویت کرده است. ما در نیم فصل شاید بازیکنان تاپ ایران را نگرفته باشیم اما بازیکنانی به جمع ما اضافه شدند که در ادامه بسیار به ما کمک خواهند کرد.

اکبرپور در پایان در خصوص عدم برگزاری مسابقات این تیم در ورزشگاه امام رضا(ع) گفت: مسئولان استانی هیچ کمکی به هیچ‌یک از دو تیم این شهرستان نمی‌کنند به خصوص تیم مشکی‌پوشان که عقبه بهتری دارند. ما مثل یک خانواده در درون باشگاه به یکدیگر کمک می‌کنیم و دوست داریم شرایطی مهیا شود که در ورزشگاه امام رضا(ع) بازی کنیم. ولی ۵۰ میلیون تعیین شده به قدری زیاد بود که ترجیح دادیم آن پول را به بازیکنان تیم‌مان تزریق کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج + 18 =

دکمه بازگشت به بالا