مشهد

مردم طبرسی گلبارانمان کردند

خط ۲ قطارشهری مشهد نیز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرویس‌دهی را به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی آغاز می‌کند که سرفاصله زمانی رسیدن قطارها نیز ۳۰ دقیقه خواهد بود.
مردم طبرسی گلبارانمان کردند

مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد با اشاره به تشکر جالب مردم خیابان طبرسی به ویژه طبرسی شمالی از خادمان شهری به دلیل اجرای خط ۲ قطارشهری گفت: باید از مردم این منطقه کمال تشکر را داشته باشم چرا که این شهروندان در هنگام مراجعه ما به محل اجرای پروژه، گلبارانمان کردند.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، کیانوش کیامرز در مراسم «شکر خدمت به مجاوران و زائران» که به مناسبت افتتاح فاز نخست خط ۲ قطارشهری مشهد و با هدف تقدیر از دست اندرکاران اجرای این خط در محل تالار شهر شهرداری برگزار شد، اظهار کرد: باصبر و شکیبایی مردم در طی سال‌های گذشته موفق شدیم با سربلندی و افتخار گام مهمی برای شهر مشهد برداریم.
وی در ارتباط با سرویس‌دهی خط ۲ قطارشهری مشهد نیز بیان کرد: با تکمیل عملیات اجرایی سازه و معماری، تاکنون ۶ ایستگاه ولایت، نبوت، فجر، طبرسی، راه‌آهن و میدان شهدا از فاز یکِ خط ٢ قطارشهری به بهره‌برداری رسیده‌اند.
مدیرعامل شرکت قطارشهری مشهد افزود: خط ۲ قطارشهری مشهد توان جابه‌جایی ۴۰ هزار نفر را در ساعت دارد که قطعاً با اتصال خط ۲ به خط یک قطارشهری مشهد شاهد افزایش حضور مسافران خواهیم بود.
کیامرز با تقدیر از تمامی دست اندرکاران اجرای خط ۲ قطارشهری مشهد بیان کرد: خط ۲ قطارشهری مشهد نیز از ساعت ۷ تا ۱۰ صبح سرویس‌دهی را به زائران و مجاوران حرم مطهر رضوی آغاز می‌کند که سرفاصله زمانی رسیدن قطارها نیز ۳۰ دقیقه خواهد بود.
وی تصریح کرد: به تدریج و با افزایش تعداد مسافران سرفاصله زمانی کاهش و زمان سرویس‌دهی نیز افزایش می‌یابد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × 3 =

دکمه بازگشت به بالا