ورزش

مرفاوی: کار تاکتیکی پرسپولیس قوی‌تر از استقلال بود

دربی 85 پایتخت - 2

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال تأکید کرد که کار تاکتیکی پرسپولیس در دربی هشتادوپنجم تهران از این تیم قوی‌تر بوده است.

صمد مرفاوی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره شکست استقلال در دربی هشتادوپنجم تهران اظهار داشت: من معتقدم این یک بازی معمولی بود و در نهایت پرسپولیس توانست از یک موقعیت بیشترین استفاده را ببرد و به چیزی که می‌خواهد، دست پیدا کند. پرسپولیس از لحاظ تاکتیکی برتر از استقلال بود و این طبیعی بود. به‌هرحال برانکو مدت‌هاست که در این تیم کار می‌کند، اما شفر تازه به اسقلال آمده است و هنوز نتوانسته تیمش را با تفکرات خود به صورت کامل هماهنگ کند.

سرمربی پیشین تیم فوتبال استقلال در ادامه افزود: تاکتیک استقلال استفاده از جناحین بود که البته پرسپولیس اجازه نداد آنها این تاکتیک را پیاده کنند و از طرفی پرسپولیس هم می‌خواست از عمق دفاع استقلال به گل برسد که در نهایت یک پنالتی گرفت و به خواسته‌اش رسید. البته من معتقدم که استقلال در این بازی چند موقعیت خوب داشت و می‌توانست بازی را به تساوی بکشد.

«برخی از کارشناسان معتقدند روزبه چشمی نباید در خط دفاع بازی می‌کرد»، مرفاوی در واکنش به طرح این موضوع گفت: زمانی که در صبا بودم چشمی را از خط دفاع به خط هافبک آوردم، چون اعتقاد داشتم که کارایی روزبه در خط هافبک بیشتر است. چشمی در حالی در دفاع بازی می‌کند که استقلال پادوانی را هم در اختیار دارد و می‌تواند از او در خط دفاع استفاده کند.

وی در خاتمه تصریح کرد: استقلال در فصل نقل‌وانتقالات بازیکنان خوبی گرفت، ولی این فقط کافی نیست و مهم این است که بازیکنان با یک اصول خاص جذب شوند. شما می‌بینید که الان ۱۰ هفته از بازی‌ها گذشته و این بازیکنان هنوز با هم هماهنگ نشده‌اند. استقلال می‌تواند بهتر باشد، اما باید در بازی‌های آینده شجاعانه‌تر بازی کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − 16 =

دکمه بازگشت به بالا