ورزش

مسابقات آسیایی تنیس در مشهد آغاز شد

مسابقات تنیس جام دیویس بین تیم‌های ملی ایران و ویتنام

رئیس هیئت تنیس استان خراسا‌ن‌رضوی گفت: مسابقات تنیس قهرمانی آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال دختران و پسران در مشهد در حال برگزاری است.

محمدرضا تدین در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: مسابقات تنیس قهرمانی آسیا در رده سنی کمتر از ۱۴ سال دختران و پسران در مشهد در حال برگزاری است.

وی با بیان این که ۵۳ شرکت‌کننده در این مسابقات حضور دارند، تصریح کرد: تعداد شرکت‌کنندگان دختر و پسر به‌ترتیب ۲۰ و ۳۳ نفر است. مسابقات جدول فرعی از روز شنبه آغاز شده و از دوشنبه رقابت‌های جدول اصلی در حال برگزاری است. 

رئیس هیئت تنیس استان خراسا‌ن‌رضوی گفت: ۶ نفر شرکت‌کننده از سایر کشورها برای حضور در این رقابت‌ها ثبت‌نام کردند، اما یک نفر از پاکستان در این رقابت‌ها حضور دارند.

تدین با بیان این که  کسب رتبه در این رقابت‌ها سبب افزایش امتیاز و رتبه‌ تنیسورها حاضر در این رقابت‌ها می‌شود، اظهار داشت: فدراسیون تنیس مجوز این رقابت‌ها را دریافت کرده و هیئت تنیس استان مستقیم با فدراسیون آسیایی تنیس در ارتباط است.

وی خاطرنشان کرد: لیگ برتر تنیس با پیگیری و درخواست هیئت تنیس خراسان‌رضوی بعد از حدود ۵ سال دوباره را‌ه‌اندازی می‌شود و دور رفت آن حدود یک ماه دیگر برگزار و دور برگشت آن به میزبانی مشهد برگزار می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − دوازده =

دکمه بازگشت به بالا