ورزش

مسابقات بین‌المللی راگبی در مشهد برگزار می‌شود‌

 

راگبی

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: در بهمن ماه مسابقات بین‌المللی راگبی را با حضور چند تیم خارجی به مناسبت مشهد ۲۰۱۷ برگزار خواهیم کرد.

محمدرضا شیخ‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: هیئت انجمن‌های ورزشی در کشور ۱۴ کمیته فعال دارد که ما در استان ۱۲ کمیته داریم و دلیل فعالیت مستفل آن‌ها به‌دلیل فراهم‌نبودن شرایط در ایران است.

وی تصریح کرد: در استان خراسان‌رضوی کمیته‌هایی از قبیل بیسبال، راگبی، دراگون بوت، سپک‌ تاکرا، فوتبال روی‌میز، بازی‌های رایانه‌ای، جهت‌یابی، دارت، سافت‌بال وغیره فعال است.

رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: در رشته‌های راگبی، فوتبال روی‌میز، دارت، سپک‌ تاکرا، دارت از استان بازیکن داریم.

شیخ‌زاده با بیان اینکه مشکلات ما استان سخت‌افزاری است، بیان کرد: در رشته‌های چمنی ما چمن مخصوص نداریم و چمن‌ها موجود نیز در اختیار سایر رشته‌ها است. به‌غیر از رشته‌های راگبی، سافت‌بال، بیسبال و دراگون بوت دیگر رشته‌ها در شهرستان‌های استان فعال هستند.

رئیس هیئت انمجن‌های ورزشی خراسان‌رضوی گفت: تعداد ورزشکاران ما در استان حدود چهار هزار نفر است. در رشته راگبی از دو تیم برتر هستیم و در لیگ بیسبال که در بوشهر برگزار می‌شود شرکت خواهیم کرد.

شیخ‌زاده خاطرنشان کرد: چهار تیم از استان در لیگ برتر فوتبال روی‌میز شرکت دارند و رشته دراگون‌بوت را که چندین سال تعطیل شده بود را راه‌اندازی و تمرینات خود را در چالیدره برگزار می‌کنیم. در بهمن ماه مسابقات بین‌المللی راگبی را با حضور چند تیم خارجی به مناسبت مشهد ۲۰۱۷ برگزار خواهیم کرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 2 =

دکمه بازگشت به بالا