ورزش

مسابقات دوچرخه‌سواری تریال رنکینگ استان در مشهد برگزار می‌شود/حضور سه کشتی‌گیر از سرخس در مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی

اخبار کوتاه کرمان

برگزرای مسابقات دوچرخه‌سواری تریال رنکینگ استان در مشهد، حضور سه کشتی‌گیر از سرخس در مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان و قهرمانی سنگ‌نورد تربت حیدریه در مسابقات استانی از مهمترین اخبار کوتاه استان رضوی است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، هیئت دوچرخه سواری استان مسابقه تریال رنکینگ استان را در دو سطح آماتور و نیمه حرفه‌ای فردا 23 مهرماه در رده سنی آزاد برگزار می‌کند. این مسابقه 9 صبح در پیست دوچرخه سواری ثامن آغاز می‌شود.

این هیئت از واجدین شرایط درخواست دارد تا با همراه داشتن دوچرخه مناسب برای حضور در مسابقه یک ساعت قبل از شروع در محل مسابقه حضور داشته باشند. افراد برای حضور در مسابقه باید کلاه ایمنی، کارت ورزشی معتبر و رضایت‌نامه محضری برای جوانان الزامی است.

قهرمانی سنگ‌نورد تربت حیدریه در مسابقات استانی

یونس جعفری نونهال برای نخستین بار در رقابت‌ با حریفان سالن سنگ‌نوردی نیشابور در رشته سرطناب به مقام قهرمانی دست یافت. این رقابت‌ها تحت نام جام ولایت با حضور هشتاد و هفت سنگ‌نورد در نیشابور برگزار شد.

در این مسابقات 9 شهرستان از جمله نیشابور، مشهد، گناباد، درگز و … با یکدیگر به رقابت پرداختند. جعفری در حالی این مقام را کسب کرد که حریفان وی سابقه حضور در مسابقات کشوری و کسب رتبه را داشتند.

حضور سه کشتی‌گیر از سرخس در مسابقات انتخابی تیم کشتی فرنگی جوانان

سه کشتی‌گیر و یک مربی شهرستانی از خراسان رضوی در مسابقات انتخابی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان (open) شرکت می‌کنند. امیرمحمد یارمحمدزهی، مصطفی گلاوی در 55 کیلوگرم و محمدنیکومنش در85 کیلوگرم در روز یکشنبه 25 مهرماه در مسابقات که خانه کشتی  تهران برگزار می‌شود حضور خواهند داشت و مربی همراه آنان محمد دلپیشه است.

سه کشتی گیر و یک مربی شهرستان سرخس به عنوان نمایندگان استان خراسان رضوی درمسابقات کشتی فرنگی جوانان(open) انتخابی تیم ملی جمهوری اسلامی ایران حضور خواهند داشت.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سه × دو =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا