مشهد

مشارکت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در طرح «اسباب خوشحالی»

قطعا با راه‌اندازی این کمپین گام مؤثر و مثبتی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم برداشته می‌شود.
مشارکت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در طرح «اسباب خوشحالی»

مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد از مشارکت ناوگان حمل و نقل بار درون شهری در طرح «اسباب خوشحالی» خبر داد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، حسین مختاری با اشاره به اجرای کمپین اسباب خوشحالی با شعار هدیه‌ای برای همسایه و با هدف جمع‌آوری و توزیع کالاها و لوازم منزل برای اهدا به نیازمندان گفت: این طرح با هدف بهره‌گیری از ظرفیت‌‎های مردمی و سازمانی شامل سالن‌های ورزشی، فرهنگسراها، قرائت خانه‌ها، مساجد، مدارس و غیره جهت اطلاع‌رسانی، نگهداری، تعمیر و بسته‌بندی اقلام و کالاهای مورد نیاز نیازمندان است.
وی تصریح کرد: در این راستا سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد با مشارکت در طرح اسباب خوشحالی، حمل و نقل کالاهای اهدایی وسایل مربوطه را انجام می‌دهد تا پس از اینکه تمامی وسایل اهدایی توسط مردم در مناطق مشخص تجمیع شد با هماهنگی ستاد مدیریت گردشگری و امور زائران بین شهروندان مخاطب طرح توزیع می‌شود.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار درون شهری و حومه شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: قطعا با راه‌اندازی این کمپین گام مؤثر و مثبتی در راستای برطرف کردن مشکلات مردم برداشته می‌شود و این طرح می‌تواند راهی برای خوشحالی برخی از مردم باشد که رانندگان تحت پوشش این سازمان در امر جابه جایی وسایل سهم کوچکی از این مشارکت مردمی را می‌توانند ایفا کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

13 + یک =

دکمه بازگشت به بالا