مشهد

مشهد|عمده آژانس‌های هواپیمایی “ورشکسته” شده‌اند

هواپیمایی

مجید فرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: اعتراضات زیادی مبنی بر اینکه بخش خصوصی به ویژه آژانس‌ها باید در بخش ورود مسافر گروهی به مشهد نیز به اندازه خروج مسافر گروهی از این شهر فعالیت داشته باشد مطرح می‌شود و این در حالی است که این اقدام بر عهده بخش خصوصی نیست.

وی ادامه داد: جذب مسافر آن هم به صورت گروهی که بیشتر از مسافران خارج از کشور انجام می‌شود باید به وسیله تبلیغات در آن کشورها رونق پیدا کند که این مسئله باید توسط دولت صورت گرفته و بخش خصوصی توان آن را ندارد.

دبیر انجمن صنفی خدمات هوایی سفر خراسان رضوی با بیان اینکه هم اکنون بیشتر آژانس‌های هواپیمایی ورشکسته هستند، خاطرنشان کرد: در شهر مشهد بیش از ۳۰۰ آژانس هواپیمایی وجود دارد که با وجود تعداد بالایی که در این شهر زائر رفت و آمد می‌کند باز هم با رکود مواجه هستند.

فرقانی ادامه داد: هم اکنون طرح “مبدأ به مبدأ” برای پرکردن ظرفیت‌های خالی مسافری شهر مشهد مقدس انجام می‌شود اما بهره‌گیری از آن به صورت کامل هنوز به مرحله عمل در نیامده است.

وی تأکید کرد: باید بتوان برای این طرح نیز از ظرفیت تبلیغ استفاده کرد تا مردم از مزایای آن اطلاع داشته و برای شرکت در این طرح راغب شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 3 =

دکمه بازگشت به بالا