مشهد

مشهد قابلیت تبدیل شدن به یکی از زیباترین شهرهای دنیا را دارد

in00dex

عضو شورای اسلامی شهر مشهد گفت: مشهد این قابلیت را دارد که در 10 سال آینده به یکی از زیباترین شهرهای دنیا مبدل شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، غلامرضا بصیری‌پور در هفتمین همایش گرامیداشت مدیریت کیفیت شهرداری مشهد که در تالار شهر برگزار شد، با اشاره به اینکه ما باید به زیبایی‌های شهر مشهد بیفزاییم، عنوان کرد: در این راستا اگر به زیباسازی شهر مشهد افزوده شود، در 10 سال آینده شاهد تبدیل شدن این شهر به یکی از زیباترین شهرهای کشور هستیم.
وی افزود: ایران اسلامی در دنیا از جایگاه ویژه‌ای برخوردار است و اگر تولیدات و صادرات کالاهای بی‌کیفیت در جهان عرضه شود، فاجعه‌ای رخ خواهد داد.
عضو شورای اسلامی شهر مشهد ادامه داد: مشهد قابلیت تبدیل شدن به زیباترین شهر دنیا را در 10 سال آینده دارد لذا در صورت افزایش 10 درصدی زیباسازی شهر به صورت سالانه، پس از 10 سال این مهم محقق می شود.
در ادامه مدیر تشکیلات، بهبود روش‌ها و آموزش شهرداری مشهد نیز بیان کرد: حرکت جهادی همه کارمندان شهرداری ما در رسیدن به استانداردها کمک خواهد کرد
اسماعیل سقاب اصفهانی تصریح کرد: در حوزه نظام آراستگی باید موضوعات دیگری چون بحث‌های ایمنی و آی تی اضافه و به صورت ماهیانه توسط معاونت‌ها و مناطق اجرایی شود.
وی ادامه داد: حوزه سرمایه‌های انسانی در حوزه نظام پیشنهادها حایر اهمیت است، به این دلیل که تمام رده‌های شهرداری می‌توانند در نظام پیشنهادها شرکت کنند.
سقاب اصفهانی اظهار کرد: اگر حرکت جهادی کلیه کارمندان شهرداری نباشد، هیچ یک از اهداف نیز محقق نخواهد شد، تا شهری در شان حضرت رضا (ع) شکل بگیرد.
وی افزود: تمام تلاش خود را برای رسیدن به نقطه آرمانی، با کمک و حمایت مدیران شهرداری، مدیران و کارشناسان در سازمان ملی استاندارد ایران خواهیم داشت.
گفتنی است در این مراسم هفتمین از سازمان‌ها، معاونت‌ها و مناطق برتر و نیز از نفرات برتر در حوزه آراستگی و افرادی که در زمینه نظام پیشنهادات نظرات خوبی را ارائه کرده بودند، تجلیل شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفده − یازده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا