مشهد

مشکلات حاشیه شهر مشهد مقدس را باید با کمک مردم حل کرد

resized_image15380jpg

شخص شهردار مشهد مقدس برنامه‌های بسیار خوبی را برای این موضوع دارد و دستگاه‌های خدماتی و زیربنایی نیز قرار شد در کنار شهرداری برای رونق این پروژه‌های کمک کنند.

استاندار خراسان رضوی گفت: آن چیزی امروز در حاشیه شهر حادث شده باید با کمک مردم حل کنیم و در طی این مدت نیز با همتی که دستگاه‌های مختلف داشتند قدم‌های خوبی برداشته شده البته هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد مقدس، علیرضا رشیدیان امروز در حاشیه بازدید از مناطق حاشیه شهر مشهد مقدس در جمع خبرنگاران اظهار کرد: امروز با حضور شهردار پرتلاش مشهد مقدس بازدید از پروژه‌های شهرداری در حاشیه شهر مشهد همچون بازگشایی مسیرها، توسعه فضای سبز و مجتمع‌هایی ساماندهی مشاغل مزاحم داشتیم.
وی بیان کردد: شخص شهردار مشهد مقدس برنامه‌های بسیار خوبی را برای این موضوع دارد و دستگاه‌های خدماتی و زیربنایی نیز قرار شد در کنار شهرداری برای رونق این پروژه‌های کمک کنند و امیدواریم به فضای بهتری در حاشیه شهر بهشت برسیم و مردم این مناطق نیز از مزایای زندگی در شهرها استفاده کنند
رشیدیان افزود: البته زندگی در شهر هزینه‌های خاص خود را دارد زیرا خدمات که یک فرد در روستا متناسب با روستا است اما در شهر مردم باید هزینه‌های خدمات را به شهرداری پرداخت نماید تا در نهایت خدمات مناسب به این عزیزان ارائه شود.
وی تأکید کرد: نمی‌توان مردمی حاشیه شهر رها کرد و در ساماندهی خدمات زیربنایی و ایجاد پایگاه‌های خدماتی باید اقداماتی صورت گیرد اما باید این فرهنگ در بین مردم جا بیفتند که باید عوارض خود را به شهرداری‌ها باید پرداخت نمایند.
استاندار خراسان رضوی تصریح کرد: ما هیچ رغبتی به گسترش حاشیه‌نشینی در شهر مشهد نداریم و برای این مهم طرح‌های برای جلوگیری از گسترش آن دنبال می‌شود در این راستا باید توسعه خدمات در شهرهای کوچک و روستاها دنبال کنیم تا جمعیت در آنجا را تثبیت کنیم اما آن چیزی امروز در حاشیه شهر حادث شده باید با کمک مردم حل کنیم و در طی این مدت نیز با همتی که دستگاه‌های مختلف داشتند قدم‌های خوبی برداشته شده البته هنوز تا نقطه ایده‌آل فاصله داریم.
رشیدیان بابیان اینکه در جهت توانمندسازی مردم روستا در استان گام‌های خوبی برداشته شده، گفت: در طی ۵ سال گذشته جمعیت روستا در کشور ۷ دهم درصد کاهش داشته اما در استان با افزایش ۶ دهم درصدی مواجه بودیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =

دکمه بازگشت به بالا