ورزش

مشکلات مالی پدیده تا پایان فروردین برطرف می‌شود/ مسیر هموارتر پرسپولیس برای قهرمانی

محمد رضا مهاجری

سرمربی پدیده خراسان گفت: با هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان فروردین ماه مشکلات مالی تیم حل می‌شود و مبلغ بازیکنان پرداخت خواهد شد.

رضا مهاجری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره تغییر زمان بازی تیم پدیده با نفت تهران اظهار داشت: با توجه به فشردگی بازی‌ها این تغییر صورت گرفته است چرا که گسترش فولاد حریف بعدی تیم پدیده پس از بازی با نفت تهران است و با توجه به اینکه گسترش فولاد روز جمعه بازی دارد ما اگر روز یکشنبه بازی می‌کردیم آنها 48 ساعت بیشتر از بازیکنان پدیده استراحت می‌کردند و بازیکنان ما دچار افت بدنی و مصدومیت در طول بازی می‌شدند.

وی افزود: درخواست خود را به سازمان لیگ اعلام کردیم  و خوشبختانه موافقت شد و بازی دو تیم پدیده و نفت تهران با یک روز جابه جایی روز شنبه برگزار می‌شود.

مهاجری درباره روند بازی تیم پدیده تصریح کرد: خوشبختانه بازیکنان پدیده ثابت کردند که خواستن توانستن است و امروز به خودباوری و انسجام تیمی و تاکتیکی رسیده‌اند، در هفت بازی اخیر 4 برد و 3 تساوی کسب کرده‌اند که اگر این روند را ادامه دهند امیدوارم در لیگ جایگاه خوبی کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال پدیده عنوان کرد: به نظر من هر تیمی در طول فصل یک بار دچار افت می‌شود و تمام تیم‌ها فراز و فرود دارد تیم پدیده هم در هفته دهم اُفت کرد اما با درایت مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این مشکل مرتفع شد.

وی بیان کرد: اگر تیم پدیده با همین روال تا پایان فصل پیش برود قطعا در رده 6 تا 10 جدول قرار می‌گیرد البته به شرطی که فرصت سوزی نکنیم و فرصت سوزی‌ها را تبدیل به فرصت سازی کنیم.

مهاجری خاطرنشان کرد: با هماهنگی‌های صورت گرفته تا پایان فروردین ماه مشکلات مالی تیم حل می‌شود و مبلغ بازیکنان پرداخت خواهد شد، بازیکنان پدیده ثابت کردند که لایق بهترین‌ها هستند، بازیکنان پدیده نسبت به بسیاری از تیم‌هایی که برای حق و حقوقشان اعتصاب کردند مبلغ کمتری گرفتند اما خوشبختانه واکنشی نشان ندادند و این حرکت کار ارزشمندی است.

سرمربی تیم پدیده درباره شانس قهرمانی تیم‌های اول تا سوم لیگ برتر گفت: پرسپولیس و استقلال تهران و خوزستان هرسه شانس قهرمانی دارند و با توجه به اینکه امتیازها بسیار نزدیک به هم است هرسه تیم شانس قهرمانی دارند اما به لحاظ قرعه، شانس پرسپولیس بیشتر است چرا که به نسبت استقلال بازی‎‌های راحت تری در پیش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

6 + 5 =

دکمه بازگشت به بالا