مشهد

مشکل ایستگاه قطار شهری شریعتی مشهد تا پایان شب برطرف می‌شود/ تونل ریزش نداشته است

کیانوش کیامرز

مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: در تلاش هستیم تا پایان امشب مشکل ایستگاه قطار شهری شریعتی را رفع کنیم.

کیانوش کیامرز در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: تنها نگرانی ما در مشکل به‌وجود آمده برای کارگاه قطار شهری مشهد وجود یک لوله گاز فشار قوی در این محدوده است.

وی به تشریح این اتفاق پرداخت و گفت: ساعت 9 صبح امروز گزارشی مبنی بر نشست زمین در میدان شریعتی به ما داده شد و ما به سبب اهمیت ماجرا با سرعت خود را به محل مذکور رساندیم.

مدیرعامل قطار شهری مشهد ادامه داد: پس از حضور در محل حادثه شاهد ایحاد حفرهای سه در سه با عمق چهار متر بودیم که لوله گاز را نیز تهدید می‌کرد.

کیامرز بیان داشت: پس از بررسی‌های فنی متوجه وجود لوله‌های آب، گاز و فاضلاب در محل حادثه شدیم و با توجه به اهمیت موضوع به ایجاد تدابیر لازم پرداختیم.

وی با اشاره به حضور خبرنگاران در محل حادثه خاطرنشان کرد: صدا و سیما و خبرنگاران خبرگزاری‌ها و جراید پس از این موضوع در محل حادثه حضور پیدا کردند اما به سبب وجود برخی خطرات اجازه ورود آن‌ها به محل اصلی حادثه داده نشد.

مدیرعامل قطار شهری مشهد عنوان کرد: پس از ممانعت حضور خبرنگاران در محل حادثه شائبه‌هایی مبنی بر ریزش تونل به وجود آمد و ما نیز برای رفع این شائبه اهالی رسانه را به محل اصلی تونل برده و به آن‌ها صحت و سلامت تونل را نشان دادیم.

وی محل دقیق حادثه را سازه‌های دسترسی به تونل اعلام کرد و افزود: به سبب بارندگی و نشست آب بسیار زیاد و ورود آب باران از جوی‌های سطح شهر به این قسمت ما شاهد نشست زمین در بخش ایجاد خروجی پله فرار بودیم.

کیامرز تاکید کرد: آخرین اخبار حاکی از افزایش عمق نشست خاک است و ما تا زمانی که بخش سست خاک تمام شود و به یک بخش پایدار و محکم برسیم، به عملیات بتن ریزی ادامه می‌دهیم.

مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: ترافیک در این محدوده در جریان است و تا زمانی که این مشکل برطرف شود و خیابان به حالت اول بازگردد، به فعالیت مشغول خواهیم بود. در جریان این اتفاق هیچ‌گونه خسارت مالی و جانی در بخش قطار شهری مشهد ایجاد نشده است.

کیامرز بیان داشت: این اتفاق در کارگاه قطار شهری مشهد صورت گرفته و مسئولیت آن بر‌عهده ماست در تلاش هستیم تا با همکاری سایر دستگاه‌ها این اتفاق را برطرف کنیم.

مدیرعامل قطار شهری مشهد افزود: فاصله محل حادثه با ساختمان هنرستان شهید بهشتی حدود 20 متر است و هیج خطری این ساختمان و سایر ساختمان‌های اطراف را تهدید نمی‌کند.

وی تاکید کرد: در تلاش هستیم تا پایان امشب این مشکل را رفع کنیم و خوشبختانه امید داریم تا با همکاری نیروهای امدادی و سازمان‌های مربوطه این مشکل را رفع کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =

دکمه بازگشت به بالا