ورزش

مشکی پوشان-سپاهان؛ حساسیت پائین جدول به اوج می‌رسد‌

مشهد|مشکی پوشان-سپاهان؛ حساسیت پائین جدول به اوج می‌رسد‌

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهدمقدس، تیم‌های فوتبال مشکی پوشان خراسان و سپاهان اصفهان فردا از ساعت ۱۵:۳۰ در مشهد مقدس و در چارچوب رقابت‌های هفته بیست و چهارم لیگ برتر باشگاه‌های کشور مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند.

این دیدار برای هر دو تیم از حساسیت بسیار بالایی برخوردار است زیرا هر دو تیم جزو مدعیان جدی سقوط به دسته پائین‌تر لیگ هستند و در این میان مشکی پوشان به مراتب شرایط بغرنج‌تر و پیچیده‌تری دارد و شاید مانند دو سال گذشته با این روند دیگر کارش به هفته پایانی هم برای بقا نرسد و در همین هفته‌ها، مهر سقوط پای این تیم گذاشته شود.

مشکی پوشان اما هنوز امید زیادی برای بقا در لیگ برتر دارد زیرا فردا با یکی از تیم‌هایی بازی دارد که حریف مستقیم این تیم برای فرار از سقوط است؛ سپاهان منصور ابراهیم زاده هنوز متحول نشده است و نتوانسته در بعد امتیازگیری بهتر از سپاهان کرانچار عمل کند و هنوز هم دغدغه جدی سقوط دارد و این مهم برای تیمی که در جام باشگاه‌های جهان نیز حضور پیدا کرده و در یک دهه اخیر، پرافتخارترین تیم ایران نیز بوده اصلاً خوشایند نیست.

ابراهیم زاده فردا در مشهد قطعا به دنبال امتیاز است و اصلاً دوست ندارد که بدون امتیاز مشهد مقدس را ترک کند و با توجه به شرایطی که در جدول نیز دارد به دنبال استفاده از تک فرصت‌ها برای گلزنی به مشکی پوشان است.

مشکی‌پوشان اما در هفته‌های اخیر شرایط بسیار متفاوتی را تجربه کرده است؛ این تیم پس از خروج رضا عنایتی، مدتی را با آرمین رهبر به عنوان مدیر فنی گذراند اما رهبر تجربه حضور روی نیمکت را پیدا نکرد زیرا در فاصله تعطیلی لیگ عنایتی مجدد به تیم بازگشت تا بار دیگر اتفاقی عجیب در باشگاه مشکی پوشان رخ دهد.

مشکی پوشان در بازی فردا قطعاً حساب ویژه‌ای روی طرفداران خود باز کرده است و امیدوار است ورزشگاه یکدست مشکی پوش شود تا بتواند حداقل در دیدارهای خانگی خود امتیازات لازم برای بقا در لیگ برتر را به دست بیاورد.

تیمی که در دیدار فردا شکست بخورد قطعاً در کمای فوتبالی عجیبی فروخواهد رفت و شرایطش برای ادامه رقابت‌های لیگ برتر بسیار سخت خواهد شد اما تیم برنده می‌تواند به روزهای آینده امید بیشتری داشته باشد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهارده + 18 =

دکمه بازگشت به بالا