مشهد

مصرف گاز در مشهد از مرز ۷۲ میلیون متر مکعب گذشت‌

بهره مندی از گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی گفت: در پی برودت هوا مصرف گاز در مشهدمقدس از مرز ۷۲ میلیون متر مکعب در طول ۳ روز اخیر گذشت.

حمید فانی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد‌مقدس اظهار داشت: هم‌اکنون بیش از ۲ میلیون مشترک در خراسان‌رضوی از نعمت گاز بهره‌مند بوده که در طول ۳ روز گذشته و با برودت هوا ۱۳۰ میلیون متر مکعب گاز مصرف کرده‌اند.

وی با بیان اینکه اشتراک گاز در بخش‌های مختلفی از جمله خانگی و عمومی، تجاری، صنعتی و حمل و نقل داده شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۷۰ درصد گاز مصرفی در طول روزهای اخیر توسط بخش خانگی بوده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌رضوی ادامه داد: در خراسان‌رضوی شهرستان مشهد با ۷۲ میلیون و ۳۰۷ هزار متر مکعب بیشترین میزان مصرف و کلات با ۳۴۹ هزار متر مکعب کمترین میزان مصرف گاز را در طول ۳ روز گذشته داشته‌اند.

فانی با تأکید براینکه در برخی از نقاط استان شاهد اسراف گاز طبیعی هستیم، خاطرنشان کرد: اصلاح این موضوع نیازمند ایجاد باور عمومی بر این است که روزی گاز به اتمام می‌رسد. برای اینکه بتوان به‌تمام نقاط استان خدمات‌رسانی داشت باید مردم استفاده از لباس گرم و متعادل نگاه داشتن دمای هوای محیط را در دستور کار جدی خود قرار دهند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + دو =

دکمه بازگشت به بالا