ورزش

مطهری: مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم/ می‌توانم مدیرعامل باشگاه نفت شوم!

خبرگزاری فارس: مطهری: مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم/ می‌توانم مدیرعامل باشگاه نفت شوم!

مهاجم تیم فوتبال نفت تهران گفت: مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنیم و فقط برای ارتقای جایگاهمان در جدول به میدان می‌رویم.

 

ارسلان مطهری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در خصوص شرایط تیم فوتبال نفت تهران پیش از بازی مقابل پرسپولیس و همچنین مشکلات مالی عدیده این باشگاه صحبت‌هایی کرد که در زیر می‌خوانید:

* هیچ انگیزه‌ای نداریم و فقط برای آبروی خودمان بازی می‌کنیم

شرایط نفت  اصلا خوب نیست ما هنوز مشکلات زیادی داریم و حتی قبل از بازی مقابل سپاهان به هتل نرفتیم. قطعا بازی با پرسپولیس هم بازی سختی خواهد بود اما فکر نمی‌کنم تیمی با این همه مشکلاتی که ما داریم می‌توانست جزو 10 تیم اول باشد. اما ما با غیرت و تعصب بچه‌ها بازی کردیم و فقط برای حفظ آبروی خودمان به میدان می‌رویم. ما هیچ انگیزه‌ای برای بازی‌های باقیمانده نداریم چرا که هوادار نداریم تا برایشان بازی کنیم و از طرفی هم پولی به ما ندادند که با انگیزه بخواهیم به میدان برویم.

* ما حرفه‌ای نیستیم چون باشگاه ما حرفه‌ای نیست

ما بازیکنان حرفه‌ای هستیم اما الان حرفه‌ای نیستیم چون در یک باشگاه حرفه‌ای بازی نمی‌کنیم. واقعا شرایط سختی داریم که قابل گفتن نیست. هیچ کس حالی از ما نمی‌پرسد و نمی‌دانیم با چه کسی در ارتباط هستیم. نمی‌دانیم حرفمان را باید به کجا ببریم چرا که هیچ کس به فکر ما نیست.

* نفتی‌ها پول نمی‌دهند چون نمی‌خواهند تیم داشته باشند

در اواخر لیگ هستیم اما هنوز نمی‌دانیم با چه کسی طرف هستیم. الان نه پولی به ما دادند و نه می‌دانیم چه کسی پیگیر کارهای ما خواهد بود. مگر این تیم برای وزارت نفت نیست؟ پس چرا به ما پول نمی‌دهند؟ نفتی‌ها نمی‌خواهند تیم‌داری کنند و به همین دلیل به ما پول نمی‌دهند. همه حرفهای ما هم تکراری شده و کسی صدای ما را نمی‌شنود. باز هم دست رسانه‌ها درد نکند که صدای ما را به گوش مردم می‌رسانند.

* بازیکنان فصل آینده کوچ می‌کنند اما پول ما چه می‌شود؟

قطعا با شرایطی که وجود دارد خیلی از بازیکنان از تیم خواهند رفت و از نفت کوچ می‌کنند اما یکی به ما بگوید تکلیف پول‌های ما چه خواهد شد.

* باشگاه مدیرعامل دارد اما فقط آبدارچی در باشگاه هست

مگر باشگاه نفت مدیرعامل ندارد؟ چرا کسی در باشگاه نیست؟ هر بار ما به باشگاه رفتیم فقط آبدارچی باشگاه بود و هیچ کسی جز او در باشگاه نبود. واقعا تیم نفت خودش خودجوش جلو می‌رود و بازیکنان خودشان خرج تیم را می‌دهند. ما کارها را رفاقتی پیش می‌بریم اما آقایان بدانند که هر بازیکن و مربی نفت خرج چند خانواده را می‌دهد. چه زمانی می‌خواهند این مسائل را بفهمند؟ ما فقط برای خودمان می‌خواهیم از سه بازی باقیمانده 9 امتیاز بگیریم.

* برای چه کسی سهمیه بگیریم؟

ما سال گذشته در سه جام مدعی اصلی بودیم و در هر بازی با برنامه جلو می‌رفتیم. امسال با برنامه‌ریزی می‌توانستیم تا فینال آسیا هم پیش برویم اما تیم را خراب کردند.ما برای چه کسی سهمیه بگیریم. باشگاهی که اسم آن حرفه‌ای است اما فقط 30 درصد به بازیکنان پول داده آیا باید در لیگ حرفه‌ای حضور داشته باشد؟ جالب اینجاست که کسی را نمی‌شناسیم که حرفمان را به او بزنیم.

* شخصیت قنبرزاده مشخص شده است

اینکه می‌گویند منصور قنبرزاده می‌خواهد رئیس سازمان لیگ شود شخصیت او را مشخص کرده است. مگر می‌شود شما باشگاه داشته باشید اما به دنبال ریاست سازمان لیگ باشید؟ مگر می‌شود شما مدیرعامل یک باشگاه باشید اما کار را رها کرده و به دنبال مدیریت در جای دیگر باشید؟ کسی که مدیرعامل می‌شود باید هم مدیریت بداند و هم اینکه بلد باشد پول بیاورد.

* من می‌توانم مدیرعامل باشگاه نفت باشم

با این شیوه مدیریت آقایان من هم می‌توانم مدیریت کنم. همه بازیکنان هم می‌توانند اینگونه مدیریت کنند از وزارت نفت پول بیاید و آن‌ها باشگاه داری کنند. مدیر باید بلد باشد که درآمدزایی کنند. واقعا آقایان خودشان خجالت نمی‌کشند که وضعیت ما این طور است؟ الان هر حرفی بزنم منظوردار است و امیدوارم کسانی که باید منظور من را بفهمند متوجه شوند که چه می‌گویم.

* مقابل پرسپولیس برای هیچ تیمی بازی نمی‌کنم

بازی با پرسپولیس بسیار حساس است اما ما فقط برای اعتبار خودمان بازی می‌کنیم نه هیچ تیم دیگری. ما می‌خواهیم جایگاهمان در جدول رده بندی را ارتقا دهیم هرچند که می‌دانیم پرسپولیس برای قهرمان شدن به شدت به 9 امتیاز باقی مانده نیاز دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − 14 =

دکمه بازگشت به بالا