مشهد

معافیت یکساله واحدهای صنفی از پرداخت بهای پسماند در مشهد

در مجموع در محورهای شناسایی شده، تاکنون هزار و ۵۰۰ تابلو با مساحت ۱۹هزار مترمربع جمع‌آوری شده است.
معافیت یکساله واحدهای صنفی از پرداخت بهای پسماند در مشهد

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد گفت: مالکان واحدهای صنفی که در اجرای طرح ساماندهی تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف مشارکت به موقع داشته باشند به مدت یک‌سال از پرداخت بهای پسماند معاف خواهند شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، احمد محبی بیان کرد: با توجه به طرح تفصیلی تبلیغات شهری و به منظور ساماندهی تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف، ۱۳ محور توسط مناطق مختلف شهرداری مشهد معرفی شده که به منظور اطلاع‌رسانی بهتر در این زمینه تاکنون ۳ جلسه هماهنگی و یک جلسه آموزشی با اتاق اصناف برگزار شده است.
وی در ادامه افزود: با هدف مشارکت بیشتر در اجرای این طرح از ۱۰۵ اتحادیه در مشهد دعوت به عمل آمده‌ که تاکنون با مشارکت ۳۹ درصدی مودیان، تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف غیرمجاز ۱۰ محور اصلاح و جمع‌آوری شده ‌است.
مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره‌بار و ساماندهی مشاغل شهری شهرداری مشهد عنوان کرد: به منظور مشارکت شهروندان در اجرای طرح اصلاح تابلوهای معرف کاربری و شناسایی صنوف و تابلوهای عمود بر ساختمان و با توجه به مصوبه شورای اسلامی شهر مبنی بر تشویق واحد‌های صنفی، تمام واحدهای صنفی که مطابق ضوابط در طرح ساماندهی برابر زمانبندی مورد تایید مشارکت کنند به مدت یک سال از پرداخت بهای پسماند معاف خواهند شد.
محبی در پایان خاطر نشان کرد: در مجموع در محورهای شناسایی شده، تاکنون هزار و ۵۰۰ تابلو با مساحت ۱۹هزار مترمربع جمع‌آوری شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × پنج =

دکمه بازگشت به بالا