خراسان

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد

وزیر کشور با صدور حکمی، معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی را منصوب کرد.معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی منصوب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، طی حکمی از سوی عبدالرضا رحمانی فضلی وزیر کشور، علی رسولیان که پیش از این مدیرکل امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی بود، به عنوان معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری منصوب شد.

استاندار خراسان رضوی در جلسه شورای معاونان استانداری، حکم معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی را ابلاغ کرد و با اهدای لوح یادبود، از تلاش های قربان میرزایی در دوران تصدی این مسؤولیت قدردانی کرد.

معاون جدید هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی هم در این جلسه، توانمندسازی و محلی و منطقه‌ای را یکی از برنامه‌های اصلی حوزه اقتصادی برشمرد و گفت: در مباحث اقتصادی با شاخص‌های قابل ارزیابی پیش می‌رویم و اگر در برخی از حوزه‌ها به اهداف ترسیم شده دست نیافتیم، به صراحت اعلام می‌کنیم.

علی رسولیان افزود: طبق برنامه‌ریزی‌های انجام گرفته، با ۱۰۰ معین اقتصاد مقاومتی برای اجرای مدل توسعه اقتصادی فرهنگی در خراسان رضوی تفاهم نامه منعقد می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × 4 =

دکمه بازگشت به بالا