مشهد

معرفی فیلم‌های اولین روز از جشنواره فیلم فجر مشهد

طبق جدول اعلامی در اولین روز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ۱۲ فیلم در ۶ سینمای مشهد اکران خواهد شد.

 

در اولین روز از هفدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد، ۱۲ فیلم «منطقه پرواز ممنوع»، «سینما شهر قصه»، «آن شب»، «کشتارگاه»، «شنای پروانه»، «تعارض»، «روز صفر»، «دوزیست»، «تومان»، «من می‌ترسم»، «خون شد» و «ابر

بارانش گرفته» در ۶ سینمای شهید اصغرزاده، آفریقا، اطلس، هویزه، گلشن و ویلاژتوریست اکران خواهد شد. در ادامه به معرفی این فیلم‌ها می‌پردازیم.

«منطقه پرواز ممنوع»

«منطقه پرواز ممنوع»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی امیر داساگر و تهیه‌کنندگی حامد بامروت‌نژاد است و بازیگرانی چون هادی حجازی‌فر، محمد فیلی، بهار نوحیان، متین پاکزاد، متین کرمانی، علیرضا اکبری، علی ذکریایی و زین‌العابدین تقی‌پوردر آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«منطقه پرواز ممنوع» روایت‌گر داستان سه نوجوان است که در حین آماده‌ شدن برای مسابقه ساخت پهپاد، با پیدا شدن یک یوزپلنگ در حوالی محل زندگی‌شان، وارد مسائل و درگیری‌های مختلف و مهیجی می‌شوند.

«منطقه پرواز ممنوع» روز سه‌شنبه، پانزدهم بهمن ماه ساعت ۱۰ در سینما شهید اصغرزاده مشهد اکران خواهد شد.

«سینما شهر قصه»

«سینما شهر قصه»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی کیوان علی‌محمدی و علی‌اکبر حیدری و تهیه‌کنندگی محمدرضا مصباح و کیوان علی‌محمدی است و بازیگرانی چون حامد کمیلی، آناهیتا درگاهی،  هدیه تهرانی، جمشید مشایخی، علی اوجی، سیاوش پورخلیلی، فرخ نعمتی، بابک کریمی، رویا میرعلمی و سیاوش مفیدی در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «داوود: سینما اونجوری نیست که شما فکر می‌کنید. شما هیچ‌وقت نرفتید سینما، شما از سینما فقط برای خودتون یه چیزِ سیاهِ کثیف ساختید. برای یه بار هم شده برید سینما و فیلم خوب ببینید. ببینید که دنیاتون چقدر عوض می‌شه آقا اردشیر: من به فکر دنیام نیستم. به فکر آخرتمم.

«سینما شهر قصه» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۱۷:۳۰ در سینما آفریقا و سانس۲۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.

«آن شب»

«آن شب»، فیلمی به کارگردانی کوروش آهاری، نویسندگی میلاد جرموس و کوروش آهاری و تهیه‌کنندگی محمد درمنش،  جفری الارد و  شریل استارولاکیس است که بازیگرانی چون شهاب حسینی،  نیوشا جعفریان،  امیرعلی حسینی، آرمین مهر، گلبرگ خاوری، علی کوششی، لیلا گرگانیانف  لی لی ویکی، جرج مگوایر، الستر لیتم، مایکل گرم و جیا مورا در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

«آن شب» داستان یک زوج ایرانی ساکن آمریکاست که در هتلی محبوس شده در حالی که وادار می‌شوند تا با بزرگ‌ترین ترس خود، در شبی بی پایان روبرو شوند…

«آن شب» روز سه‌شنبه، پانزدهم بهمن ماه در سانس ۲۰ در سینما آفریقا و سانس ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.

«کشتارگاه»

«کشتارگاه»؛ فیلمی به کارگردانی عباس امینی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از عباس امینی و حسین فرخ‌زاده ساخته شده و محصول سال ۱۳۹۸ است. در این فیلم مانی حقیقی، امیرحسین فتحی، حسن پورشیرازی، باران کوثری، حامد علی‌پور و مصطفی کمانی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است «رفیق: اینجا صلیب سرخی‌ها بهت می‌گن چیتا / امیر: چی ؟؟ / رفیق: چیتا … یوزپلنگ…»

«کشتارگاه» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۲۲:۳۰ در سینما آفریقا اکران خواهد شد.

«شنای پروانه»

«شنای پروانه»؛ فیلمی به کارگردانی محمد کارت و نویسندگی محمد کارت، حسین امیری دوماری و پدرام پورامیری است و بازیگرانی چون جواد عزتی، طناز طباطبایی، امیر آقایی،  پانته‌آ بهرام، علی شادمان، نیره فراهانی، مهدی حسینی‌نیا، ایمان صفا، مه لقا باقری‌، نادر شهسواری و آبان عسگری در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است«در جنوب شهر، شنای پروانه طوفان به پا می‌کند».

«شنای پروانه» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه در سانس ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی اطلس و سانس ۲۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.

«تعارض»

«تعارض»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی محمدرضا لطفی و تهیه‌کنندگی سیدامیر سیدزاده است و سودابه بیضایی، رضا بهبودی، محمد صدیقی‌مهر، حامد رحیمی نصر، پریسا محمدی و رقیه افشین پور در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است« احساس می‌کنم دیوونه شدم…یه جورایی به تمام دوربین‌های مداربسته که دارن آدم رو کنترل می‌کنن حساسیت پیدا کردم.. .اونقدر توی این ماجرا غرق شدم که احساس می‌کنم پشت همه این دوربینا یه نفره…یه نفر که چهار چشمی داره منو نگاه می‌کنه!»

«تعارض» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۲۰ در پردیس سینمایی اطلس و سانس۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.

«روز صفر»

«روز صفر»؛ فیلمی به کارگردانی و تهیه‌کنندگی سعید ملکان و نویسندگی سعید ملکان و بهرام توکلی است که در آن بازیگرانی چون امیر جدیدی، ساعد سهیلی، تینو صالحی، محمدرضا مالکی، مهدی قربانی، رضا خدادادبیگی،  محمدعلی راجپوت و ابوالفضل صفاری به ایفای نقش می‌پردازند.

«روز صفر» روایتی متفاوت از یک اتفاق ملتهب معاصر است.

«روز صفر» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی اطلس اکران خواهد شد.

«دوزیست»

«دوزیست»؛ فیلمی به کارگرانی و نویسندگی برزو نیک‌نژاد و تهیه‌کنندگی سعید خانی است. در این فیلم ستاره پسیانی، جواد عزتی، هادی حجازی‌فر، الهام اخوان، مانی حقیقی، سعید پورصمیمی، پژمان جمشیدی و مجید نوروزی به ایفای نقش می‌پردازند.

در خلاصه داستان فیلم دوزیست آمده است« حمید: دوزیسته دیگه، نره زیر آب که، می‌ره زیر دست و پا له می‌شه».

«دوزیست» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی هویزه اکران خواهد شد.

«تومان»

«تومان»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مرتضی فرشباف و تهیه‌کنندگی سعید سعیدی است و امیرسعید مولویان، مجتبی پیرزاده، پردیس احمدیه، ایمان صیاد برهانی و حامد نجابت در آن به ایفای نقش می‌پردازند.

فیلم «تومان»، درباره فردی است که از راه قمار اسب و فوتبال تلاش می‌کند یک شبه طبقه اجتماعی خود را تغییر دهد.

«تومان» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس ۱۷:۳۰ در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.

«من می‌ترسم»

«من می‌ترسم»؛ فیلمی به کارگردانی، نویسندگی و تهیه‌کنندگی بهنام بهزادی است و الناز شاکردوست، امیر جعفری، ستاره پسیانی، پوریا رحیمی‌سام، مهران احمدی، میترا رفیع و…در آن بازی می‌کنند.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است« بدیش اینه من وسط کلی شک‌ام که می‌خوام برم یا نه…ولی بدترش اینه که صدبرابرش مطمئنم نمی تونم بمونم».

«من می‌ترسم» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس۲۰ در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.

«خون شد»

«خون شد»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مسعود کیمیایی و تهیه‌کنندگی جواد نوروزبیگی است و بازیگرانی چون سعید آقاخانی، سیامک انصاری،  لیلا زارع،  نسرین مقانلو،  هومن برق‌نورد، سیامک صفری، اکبر معززی و  مریم عباس‌زاده در آن بازی می‌کنند.

داستان «خون شد»؛ به مثابه خانه‌ای قدیمی است که همه چراغ‌هایش خاموش بوده و هیچ کس نیز در اتاق‌هایش ساکن نیست. در این میان یکی از ساکنان این خانه می‌آید و همه چراغ‌ها را روشن می کند…».

«خون شد» روز سه‌شنبه پازدهم بهمن ماه سانس ۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی گلشن اکران خواهد شد.

«ابر بارانش گرفته»

«ابر بارانش گرفته»؛ فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مجید برگز و تهیه‌کنندگی مجید برزگر و آرمان خوانساریان است و نازنین احمدی، مزدک میرعابدینی، علیرضا ثانی‌فر، ارشیا نیک‌بین و محمدرضا مالکی  در آن به ایفای نقش می‌پردازند

در خلاصه داستان این فیلم امده است« سارا پرستار ۳۵ ساله و مجرب، به بیمارانش کمک می‌کند تا آرام شوند. حتی آن‌ها که امیدی به زنده ماندنشان نیست…».

«ابر بارانش گرفته» روز سه‌شنبه پانزدهم بهمن ماه سانس۲۲:۳۰ در پردیس سینمایی ویلاژتوریست اکران خواهد شد.

منبع:ایسنا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × سه =

دکمه بازگشت به بالا