مشهد

معضلات ۳۰ ساله کارخانجات محور غرب مشهد برطرف می‌شود

 

سرویها

رئیس شورای شهر مشهد گفت: مشکلات ترافیکی و معضلات ۳۰ ساله کارخانجات محور غرب برطرف می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، کمال سروی‌ها ظهر امروز در جلسه شورای شهر مشهد با اشاره به بهره‌برداری از دوربرگردان‌های واقع در بزرگراه شاهد و خاتم مشهد مقدس اظهار داشت: متاسفانه در این هفته و همزمان با افتتاح این پروژه‌ها شاهد پوشش خبری شایان و درخور این اقدام شهرداری در رسانه‌ها نبودیم.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس با بیان اینکه به همت شهرداری و سازمان عمران شهرداری بهره‌برداری از این دوربرگردان‌ها ۴ ماه سریع‌تر از موعد پیش بینی و مدنظر صورت گرفت، تصریح کرد: برای بهره برداری از این پروژه‌ها بالغ‌ بر ۳۵۰ میلیارد تومان هزینه شده و حجم فعالیت عمرانی صورت گرفته بسیار قابل توجه و تحسین برانگیز است.

وی با اشاره به نقش جدی کمیته‌های نظارتی شورای شهر و به ویژه کمیته نظارتی منطقه ۱۰ در احداث این پروژه‌های دوربرگردان، گفت: با بهره‌برداری از این پروژه‌ها بسیاری از مشکلات ترافیکی و معضلات ۳۰ ساله کارخانجات محور غرب برطرف می‌شود.

رئیس شورای شهر مشهدمقدس مدت زمان اجرای پروژه مذکور را ۶ ماه اعلام کرد و افزود: حمایت‌های شهرداری نقش بی‌بدیلی در تسریع روند پیشرفت عملیات عمرانی و اجرایی داشته است. با چنین حجم کار سنگینی، گفتن اینکه پروژه‌های مذکور بدون برنامه‌های مطالعاتی وغیره صورت پذیرفته و سبب ایجاد مشکلات ترافیکی در محورهای مواصلاتی شهر شده در حالی که که هیچ محدودیتی در این زمینه به وجود نیامده کاملاٌ اشتباه است.

سرویها گفت: روال شهر مشهد به‌گونه‌ای شده که خادمان شهر خود را تشویق نمی‌کنیم؛ بلکه روحیه و انگیزه آنها را نیز تضعیف کرده و ترس به دل آنان می‌اندازیم چراکه اگر نقصی باشد آن را بسیار بزرگ می‌کنند و اگر ضعفی نیز نباید، آن را ایجاد می‌کنند. امیدواریم این زحمات در دوره های بعدی شهرداری مشهد نیز اجرایی شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست + 2 =

دکمه بازگشت به بالا