مشهد

ممنوعیت هر گونه دستفروشی در خیابان امام رضا(ع)

یکی از ساکنان خیابان شهید بهشتی نسبت به جمع‌آوری لوازم بازی و عدم نصب کف‌پوش‌ها در این محدوده گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ عنوان کرد: لوازم بازی جدید نصب شده است و بحث کفپوش نیز در برنامه قرار دارد.
index

شهردار منطقه ۸ مشهد گفت: هرگونه دستفروشی در خیابان امام رضا(ع) ممنوع بوده و با افرادی که مبادرت به این کار کنند، برخورد می‌شود.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری مشهد، سید ابراهیم علیزاده با حضور در مرکز ۱۳۷ به تماس‌های شهروندان پاسخ گفت و به بررسی مشکلات آنها پرداخت.
شهروندی طی تماس با این مرکز نسبت به عدم رسیدگی شهرداری منطقه به وضعیت درختی که از زمستان به علت برف و سرما کج شده است و تاکنون هیچ اقدامی جهت اصلاح آن صورت نگرفته است گلایه داشت که شهردار منطقه در پاسخ به این شهروند قول بازدید از محل را داد.
یکی از ساکنان خیابان چمران در گفتگو با این مدیر شهری در خواست کوتاه کردن شمشادهای بوستان چمران را داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند گفت: شهرداری به منظور زیباسازی بوستان‌ها به کوتاه کردن بوته‌ها به شکل‌های زیبایی اقدام می‌کند تا هم کوتاه شوند و هم منظره زیبایی داشته باشند.
یکی از ساکنان خیابان دانش نسبت به بالا بردن هزینه بازی در زمین چمن واقع در پارک میرزاکوچک خان گلایه داشت که علیزاده در پاسخ به این شهروند گفت: این زمین در مرز بین محدوده ۷ و ۸ شهرداری قرار دارد و موضوع پیگیری می‌شود.
شهروند دیگری در تماس با مرکز ۱۳۷ نسبت به قرار گرفتن کانکس جمع‌آوری زباله داخل پیاده‌رو در خیابان شهید بهشتی ۱۷ گلایه داشت که شهردار منطقه ۸ در پاسخ به این شهروند گفت: شخصا از مکان بازدید کردم اما مانعی برای رفت و آمد وجود ندارد.
وی تصریح کرد: به دلیل اینکه آن طرف خیابان در تملک ارتش است و مجوز لازم به شهرداری داده نشد، نتوانسیم سطل زباله را در آن سوی خیابان جانمایی کنیم.
یکی از ساکنان اطراف میدان بیت المقدس در خصوص مسدود بودن پل هوایی که مانع تردد عابران شده گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند گفت: پل هوایی ابتدای خیابان شهید اندرزگو درمحدوده منطقه ثامن است.
یکی از ساکنان خیابان شهید بهشتی نسبت به جمع‌آوری لوازم بازی و عدم نصب کف‌پوش‌ها در این محدوده گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ عنوان کرد: لوازم بازی جدید نصب شده است و بحث کفپوش نیز در برنامه قرار دارد.
یکی از کسبه ضمن گلایه نسبت به رقم بالای عوارض شهرداری برای جمع‌آوری زباله اظهار کرد: این عوارض در صورتی گرفته می‌شود که هیچ ارباب رجوعی ندارد .
علیزاده در پاسخ ابراز کرد: عوارض بر اساس متراژ و نوع شغل محاسبه می‌شود.
شهروند دیگری در تماس با مرکز ۱۳۷ اظهار کرد: چندی پیش در مقابل مغازه دوست خود واقع در خیابان امام رضا (ع) مشغول به دستفروشی بوده که ماموران شهرداری با وی برخورد کرده‌اند.
شهردار منطقه در پاسخ به این شهروند گفت: در حاشیه خیابان امام رضا(ع) به هیچ عنوان امکان بساط و دستفروشی کسبه را نداریم و با متخلفان برخورد می‌شود.
یکی از ساکنان خیابان امام خمینی(ره) ۸۶ نسبت به حضور معتادان در پابوستان واقع در این خیابان گلایه داشت که این مدیر شهری در پاسخ به این شهروند قول بازدید از محل را داد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 3 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا