مشهد

منطقه “لادن مشهد”، لادن باقی ماند/ تغییر نام معابر نباید برای شهرداری هزینه ایجاد کند

شورای شهر مشهد مقدس

با تصویب لایحه دو فوریتی توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نام بلوار لادن مشهد تغییر پیدا نکرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، با تصویب لایحه دو فوریتی توسط اعضای شورای اسلامی شهر مشهد نام بلوار لادن مشهد تغییر پیدا نکرد.

اعضای شورای اسلامی شهر مشهد که در یکصد و شانزدهمین جلسه علنی شورای شهر نام بلوار لادن را تغییر داده بودند امروز در لایحه‌ای دو فوریتی این بولوار را به نام اول خود برگرداندند.

پس از تغییر نام بلوار لادن، اهالی این منطقه از شورای اسلامی شهر خواستار شدند تا نام این بولوار به لادن بازگردد.

در این طرح دو فوریتی آمده است: «با توجه به اینکه بولوار لادن سالهاست نهادینه شده و تغییر آن سبب تحمیل هزینه‌هایی به شهرداری و مردم می‌شود به همین دلیل این تغییر بازتاب گسترده‌ای در جامعه داشت است.»

در این باره سید جلال فیاضی عضو شورای اسلامی شهر مشهد اظهار داشت: نامگذاری معابر در شهر باید به گونه‌ای باشد که هزینه‌ای برای شهر به وجود نیاورد.

وی با بیان اینکه در زمان تصویب این طرح کمیسیون فرهنگی نیز رای مثبت نداشت گفت: نوع بازتاب‌ها در رابطه با این تغییر نام نگرانی‌هایی را برای ما در رابطه با لطمه خوردن به نام جدید ایجاد کرد.

عضو شورای شهر مشهد عنوان کرد: قطعا در این منطقه نیز مردم سربرگ‌ها و کارت‌های ویزیتی را با آدرس خیابان لادن به چاپ رسانده‌اند و قطعاً تغییر این آدرس می‌تواند برای آنها هزینه بسیاری را در برداشته باشد.

در ادامه علی اصغر نخعی راد عضو شورای اسلامی شهر مشهد به عنوان مخالف دو فوریت این لایحه اظهار داشت: این لایحه نیاز به دو فوریت ندارد زیرا صحبت‌های لازم در گذشته درباره آن انجام شده است.اگر در جامعه درصد کمی نسبت به یک مصوبه ما اعتراض کنند قرار نیست تا ما آن مصوبه را کنسل کنیم.

در نهایت با تصویب اعضای شورای شهر مشهد نام محله لادن مشهد تغییر نام پیدا نکرد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 20 =

دکمه بازگشت به بالا