ورزش

مهاجری: برتری مقابل گسترش فولاد برای ما خیلی باارزش بود/ به معنای واقعی یک تیم بودیم

رضا مهاجری

سرمربی تیم فوتبال پدیده خراسان پیروزی مقابل گسترش فولاد را به مردم مشهد تقدیم کرد و این برد را برای تیمش ارزشمند دانست.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری پس از پیروزی تیمش مقابل گسترش فولاد تبریز اظهار داشت:‌ پیروزی در این بازی سخت را به مردم مشهد تقدیم می‌کنم. من همیشه گفته‌ام با یک برد به عرش نمی‌رویم و با یک باخت به فرش نمی‌رسیم. 

«ما باید به خودباوری می‌رسیدیم»، وی با بیان این جمله تصریح کرد: در دو هفته گذشته دو بازی سخت را با نتایج خوب پشت سر گذاشتیم. از تماشاگران تشکر می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و از دقیقه یک تا ۹۰ ما را تشویق کردند. از هیئت فوتبال استان نیز ممنونم که اجازه داد تماشاگران رایگان به ورزشگاه بیایند. این اتفاقات فقط برای رضا مهاجری نیست بلکه همتی در شهر دیده می‌شود که امیدوارم برای سیاه‌جامگان نیز باشد.

سرمربی تیم فوتبال پدیده خاطرنشان کرد: امیدوارم در چند بازی آینده که میزبان هستیم تماشاگران به ورزشگاه بیایند و از ما حمایت کنند تا در سایه حمایت آنها بتوانیم صددرصد توان خود را بگذاریم. ما در این مسابقه به خاطر کمبود بازیکن دچار مشکل بودیم. برای پر کردن لیست ۱۸ نفرمان مجبور شدیم ۳ دروازه‌بان بگذاریم و دو بازیکن زیر ۲۱ سال داشتیم.

مهاجری همچنین خاطر نشان کرد: خدا را شکر از روزی که دل‌های‌مان یکی بوده است به موفقیت رسیدیم. این برد برای ما خیلی ارزشمند بود. حسین مهربان ۴۵ دقیقه با آرنج مصدوم بازی کرد. در این بازی به معنای واقعی یک تیم بودیم. هر موقع بازیکن، کادر فنی، هیئت فوتبال و تماشاگران همه با هم یک تیم بودیم موفق شدیم. امیدوارم این پیروزی به همه شما (خبرنگاران) چسبیده باشد و در بازی‌های آینده بتوانیم با همین صلابت به میدان برویم.

وی با بیان اینکه امروز همه بازیکنان پدیده خوب بودند، تصریح کرد: اکبر ایمانی با سلام و صلوات به این بازی رسید، چون در بازی قبل مقابل صنعت نفت آبادان ۱۵ دقیقه با مچ در رفته بازی کرد، اما خواست و به این بازی رسید. در خیلی از پست‌ها نیز دست ما خالی بود.

سرمربی تیم فوتبال پدیده در پاسخ به این پرسش که «آیا شما روزبه چشمی را می‌خواستید یا خیر؟»، خاطرنشان کرد: موضوع روزبه چشمی زمانی مطرح شد که صحبت‌های‌مان را با علی احمدی انجام داده بودیم. پست روزبه و احمدی تقریباً یکی است، چون علی احمدی هم دفاع وسط بازی می‌کند و هم می‌توان از او به عنوان هافبک دفاعی استفاده کرد. ما فکر می‌کردیم روزبه با صبا قرارداد بسته است، اما قبل از آن با علی احمدی صحبت کرده بودیم. ان‌شاءالله مشکل چشمی هر چه زودتر حل شود.

مهاجری در خصوص داوری دیدار پدیده – گسترش فولاد اظهار داشت: من در چند صحنه به داوری اعتراض کردم و در چند صحنه نیز کمالوند معترض بود، اما اشتباه تأثیرگذاری از داوری ندیدیم. در این بازی هم به نفع ما و هم به نفع گسترش فولاد پنالتی گرفته شد، اما پنالتی گسترش فولاد می‌توانست با اخراج همراه باشد، چون بازیکن ما دروازه‌بان حریف را رد کرده بود. در کل نقطه تاریکی از لحاظ داوری در بازی ندیدیم. ما در روزی که شکست خوردیم هم به داوران خسته نباشید گفتیم و این‌طور نیست، چون امروز پیروز شدیم از داوری تعریف کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که «با توجه به حضور هافبک‌های توانمند در تیم گسترش فولاد از چه تاکتیکی برای رسیدن به دروازه حریف استفاده کردید؟»، گفت: سعی کردیم از جلو فشار را زیاد کنیم تا نتوانند روی زمین بازی کنند. ما دنبال این بودیم که گسترش فولاد را وادار به استفاده از بازی بلند کنیم. ما تمهیدات لازم را نیز در نظر گرفته بودیم و گلی هم که خوردیم روی جای‌گیری اشتباه بازیکنان خودمان بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

5 × یک =

دکمه بازگشت به بالا