ورزش

مهاجری: در بهترین شرایط به مصاف پرسپولیس می‌رویم/ راه نفوذ به دفاع پرسپولیس را پیدا می‌کنیم

 

رضا مهاجری

سرمربی تیم پدیده مشهد گفت: فردا روز سختی برای هر دو تیم است اما با این حال راه نفوذ به دفاع پرسپولیس را پیدا می‌کنیم.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری در خصوص دیدار فردا (جمعه) تیمش مقابل پرسپولیس گفت: فردا روز سختی برای هر دو تیم است. شرایط جوی هم خوب نیست. ما در بهترین شرایط ممکن به پرسپولیس خوردیم. خدا را شکر عملکرد بهتری را نسبت به گذشته داریم و از چهار دیدار گذشته خودمان هشت امتیاز را بدست آورده‌ایم. امیدوارم مقابل یکی از  قطب‌های نه تنها فوتبال ایران بلکه آسیا خوب بازی و از حیثیت فوتبال خراسان دفاع کنیم.

وی اضافه کرد: بازیکنان پدیده قابلیت این را دارند تا مقابل پرسپولیس بازی خوبی را انجام دهند. پرسپولیس تیم قابل احترامی است و کادر فنی بسیار خوبی دارد. پرسپولیس را آنالیز کرده‌ایم و اگر بچه‌ها بتوانند کار‌هایی را که به آنها گفته‌ایم را انجام دهند، با وجود اینکه شکست پرسپولیس کار سختی است ولی می‌توانیم این کار را انجام دهیم.

سرمربی پدیده تصریح کرد: از فوتبالدوستان مشهدی انتظار دارم که ابتدا تیم خود را تشویق کنند. یکی از دلایل اینکه پرسپولیس و استقلال توانستند همچنان یکی از قطب‌های فوتبال ایران باشند این است که در تمام ایران هوادار دارند. امیدوارم فردا روز خوبی را داشته باشیم و نتیجه خوبی رقم بزنیم.

مهاجری در پاسخ به این پرسش که سه دیدار سخت پشت سر هم دارید و آیا این موضوع تیم شما را اذیت نمی‌کند، گفت: این موضوع خودمان را هم اذیت می‌کند، ما سال گذشته هم همین وضعیت را داشتیم. این مسئله یک فشار را در دور برگشت روی بازیکنان ما وارد می‌کند. سه هفته متوالی با سه تیم مدعی بازی داریم و به همین دلیل پدیده کانون توجه می‌شود ولی امیدوارم نتایج خوبی بدست بیاوریم.

وی با اشاره به وضعیت خط دفاعی تیم پرسپولیس، تصریح کرد: این نشان می‌دهد که برانکو راه خودش را پیدا کرده است. اعتقاد شخصی خودم این است که تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید گل نخورد اما ما راه نفوذ را به خط دفاع پرسپولیس پیدا خواهیم کرد و در دیدار فردا قطعاً بازی هجومی را به نمایش خواهیم گذاشت.

سرمربی پدیده اظهار داشت: نمی‌خواهم از تیم خودمان تعریف کنم ولی ما در حالی که از تراکتورسازی عقب افتاده بودیم، از این تیم امتیاز گرفتیم و این می‌تواند برای تیم ما امیدوار کننده باشد. قبل از دیدار مقابل تراکتورسازی نگرش دفاعی خودمان را تغییر دادیم و توانستیم امتیاز بگیریم.

مهاجری یادآور شد: در این دیدار حسین مرادمند را در اختیار نداریم ولی عبدالله حسینی جوانی شایسته است که می‌تواند شایستگی‌های خودش را در این دیدار نشان دهد.

وی گفت: خدا را شکر بخاطر شرایط روانی مناسبی که بازیکنان ما دارند، میل به خواستن در آنها وجود دارد. این هم از شانس ماست که در سه هفته پیاپی باید مقابل تیم‌های تراکتورسازی، پرسپولیس و استقلال به میدان برویم. یک بازی را پشت سر گذاشتیم اما دو بازی سخت پیش‌رو داریم که تیم ما را از لحاظ روانی تخلیه می‌کند و کار ما در بازی مقابل ذوب‌آهن و سپس سپاهان بسیار سخت می‌شود. فعلا این بازی برای ما مهم است.

سرمربی پدیده گفت: با توجه به اینکه برخی بازیکنان سابقه بازی در تیم‌های سرخابی را دارند،‌ انگیزه خاصی برای این دیدار خواهند داشت و می‌خواهند شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 − 4 =

دکمه بازگشت به بالا