ورزش

مهاجری: در ورزشگاه ثامن باید دنبال فوتبال «علی اصغری» باشیم!

رضا مهاجری

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد مقدس، رضا مهاجری پس از پیروزی یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: یک بازی سخت و پرفشار را پشت سر گذاشتیم. در این بازی می‌توانستیم با اختلاف گل بیشتری برنده شویم، ولی گل نزدیم و این مسئله کار را برای‌مان سخت کرد.

وی افزود: برتری یک بر صفر آن هم مقابل تیم فرصت‌طلب صنعت نفت یک نتیجه شکننده است. به‌هرحال ما در روزی که خط دفاعی‌مان عملکرد خوبی داشت به پیروزی رسیدیم، البته باید در خط حمله دقت بیشتری می‌کردیم تا با نتیجه بهتری به پیروزی می‌رسیدیم. ما با این شرایطی که داشتیم برد خوبی را به دست آوردیم و این برد راه را برای کسب نتایج بهتر در آینده باز می‌کند.

سرمربی تیم پدیده درباره عملکرد داور دیدار تیمش مقابل صنعت نفت آبادان گفت: کارت ابزار داور است و نقل و نبات نیست که به همه نشان بدهد! داور باید مدیریت کند، چرا که مدیریت هنر اول او است. امیدوارم داوران در آینده موفق باشند تا فشار کمتری به ما وارد شود.

مهاجری درباره عدم برگزاری بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) و انتقاد فراز کمالوند از شرایط زمین ورزشگاه ثامن بیان کرد: ما در مشهد یک زمین داریم که دو تیم پدیده و مشکی‌پوشان باید هم روی آن تمرین کنند و هم به میدان بروند. در واقع تمام بار فوتبال مشهد روی این زمین است. به همین دلیل زمین چمن ورزشگاه ثامن کیفیت لازم را ندارد. موضوع نامطلوب بودن کیفیت چمن را نیز به دلیل آنکه از سوی سرمربی حریف مطرح شد در بین شما خبرنگاران جا افتاد. تیم ما فوتبال خوبی بازی می‌کند، اما ناهمواری اجازه این کار را نمی‌دهد. ورزشگاه امام رضا (ع) برای ما به تاریخ پیوسته است و ما باید با شرایطی که وجود دارد بسازیم. زمین ورزشگاه ثامن روز به روز خراب‌تر می‌شود و ما با این شرایط باید به دنبال فوتبال «علی‌اصغری» باشیم.

وی عنوان کرد: این برد برای من و شهرم میلیاردها تومان می‌ارزد. واقعاً نمی‌دانم چرا این هزینه ۵۰ میلیونی برای بازی در ورزشگاه امام رضا (ع) در نظر گرفته شده است. به‌هرحال فوتبال ما نیاز به حمایت دارد.

سرمربی تیم پدیده در خصوص خریدهای تیمش در تعطیلات نیم‌فصل یادآور شد: خوشبختانه این خریدها در حال جواب دادن هستند. ما با حداقل هزینه‌ها بازیکنانی را جذب کردیم که سعید صادقی و حسین فاضلی توانسته‌اند خیلی زود خود را با شرایط تیم وفق بدهند و ان‌شاءالله در بازی‌های آینده نیز این شرایط خوب را داشته باشند.

مهاجری درباره عملکرد اکبر صادقی گفت: او امروز عملکرد خوبی داشت؛ هر چند که سختگیرانه اخراج شد. از بازی خوب صادقی در دیدار امروز غافل نشوید. او امروز عملکردی فراتر از روزهای خوب اکر ایمانی در این پست داشت.

وی در پایان بار دیگر با اشاره به شرایط داوری افزود: لطفاً من را وارد چالش نکنید؛ مگر در دیدار با سپاهان حق ما ضایع نشد؟! ما امسال چندین بار توانسته‌ایم عقب‌ماندگی یک بر صفر را جبران کنیم و این شرایط می‌توانست در دیدار با سپاهان نیز رخ بدهد، اما یک آفساید اشتباه و یک پنالتی نتیجه را بیشتر به ضرر ما کرد. متأسفانه کارشناس داوری به خاطر یک نظارت همه تصمیمات داور را تأیید می‌کند و این خیانت در حق آن داور است. اگر اشتباهات داوری کتمان شود شرایط برای دیدارهای بعدی بدتر و بدتر می‌شود. در خیلی از جاها مـتأسفانه حق ما ضایع می‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

17 − 11 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا