ورزش

مهلت یک هفته‌ای داورزنی به والیبال خراسان

دبیر هیات والیبال خراسان رضوی می‌گوید تکلیف تیمداری مشهدی‌ها در سوپرلیگ والیبال تا بیستم شهریورماه مشخص می‌شود.
باقر سلیمان‌نژاد در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در رابطه با آغاز تمرینات تیمی با عنوان مهران مشهد در سالن مهران اظهار کرد: با توجه به انصراف یکی از دوازده تیمی که پیش از این برای شرکت در سوپرلیگ والیبال کشور در سال ۱۳۹۶ اعلام شده‌بود، شب گذشته جلسه‌ای را با داورزنی، معاون وزیر ورزش و جوانان و سرپرست فدراسیون والیبال کشورمان برگزار کردیم.
وی افزود: در این جلسه قرار بر این شد تا فدراسیون والیبال به خراسان تا بیستم شهریورماه مهلت دهد تا بتوانیم ساز و کار لازم را برای تیمداری آماده کنیم. تا این تاریخ هیچ چیز مشخص نیست و اسامی بازیکنان و کادرفنی را اعلام نمی‌کنیم.
سلیمان‌نژاد در رابطه با احتمال حضور تیم مشهدی در سوپرلیگ والیبال کشور گفت: تا ۹۰ درصد احتمال می‌دهیم که در این دوره از رقابت‌ها حضور خواهیم‌داشت. برای اینکه تیم از آمادگی لازمه برخوردار باشد، تمرینات را با تعدادی از جوانان مشهدی آغاز کرده‌ایم. فعلا تنها حامی ما حسین‌زاده، رییس هیات والیبال استان است اما با یکی دو مجموعه صحبت‌های خوبی صورت گرفته‌است.
سرمربی تیم مهران مشهد در رابطه با هدفگذاری این تیم در صورت حضور در سطح نخست والیبال کشور خاطرنشان کرد: والیبال‌دوستان سه خطه خراسان، مازندران و آذربایجان والیبال را با گوشت و پوست خود درک می‌کنند. بایستی تاکید کنم که به اندازه ثامن‌الحجج و میزان پول نداریم و با توجه به اینکه به دنبال کار زیربنایی هستیم، نیاز به زمان داریم.
وی افزود: درست است که تماشاچیان ارزنده مشهدی برد می‌خواهند اما نباید توقع زیادی از تیمی تازه‌تاسیس و جوان داشته‌باشیم. البته قول می‌دهم که اجازه آبروریزی نمی‌دهیم و حریف دست و پابسته‌ای برای رقبا نخواهیم‌بود. فعلا دو جلسه‌ است که تمرینات با حضور بازیکنانی از رده‌های نوجوانان، جوانان و امید آغاز شده و ۳، ۴ بازیکن نیز از خارج از استان در تمرینات حضور دارند. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × پنج =

دکمه بازگشت به بالا