خراسان

مه‌گرفتگی در مناطق سردسیر، محورهای کوهستانی خراسان رضوی/ باران در راه است

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت‌: انتظار داریم از عصر امروز شاهد کاهش ناپایداری ها و بارش باران در خراسان رضوی باشیم، برای امشب و اوایل فردا مه و کاهش دید به ویژه در مناطق سردسیر، محورهای کوهستانی و شهرهای شمالی پیش‌بینی می‌کنیم.

زهرا آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: در شهرهای شمالی خراسان رضوی و مناطقی از مرکز بارش باران و برف را داشتیم که بیشترین بارش با ۲.۶ میلی‌متر متعلق به درگز است. 

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با اشاره به اینکه در حال حاضر شاهد بارش‌های پراکنده در شهرهای شمالی استان هستیم، بیان کرد: از چهارشنبه عصر مجدد ورود سامانه بارشی را به استان پیش‌بینی می‌کنیم.

  وی تصریح کرد: انتظار داریم از عصر امروز شاهد کاهش ناپایداری ها و بارش باران در خراسان رضوی باشیم، برای امشب و اوایل فردا مه و کاهش دید به ویژه در مناطق سردسیر، محورهای کوهستانی و شهرهای شمالی پیش‌بینی می‌کنیم. 

آهنگران ادامه داد: برای فردا به‌ صورت موقت انتظار بارش باران نداریم، ضمن اینکه در روز آینده افزایش دما را به نسبت امروز داریم. 

کارشناس اداره کل هواشناسی خراسان رضوی با بیان اینکه فریمان با دمای هوای صفر درجه و بجستان با دمای هوی ۱۷+ درجه به ترتیب سردترین و گرم‌ترین شهرهای استان در ۲۴ ساعت گذشته بودند، عنوان کرد: بیشترین سرعت باد از سبزوار با سرعت ۵۰ کیلومتر بر ساعت گزارش شده است. 

وی افزود: همچنین بیشینه و کمینه دمای هوای مشهد به ترتیب بین ۱۰+ و۴_ درجه سانتیگراد در حال نوسان بوده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پنج × 3 =

دکمه بازگشت به بالا