ایران

موج سرمای خشک از امشب تا آخر هفته

اخبار,اخبار اجتماعی ,هواشناسی

بارش برف که در روزهای اخیر بسیاری مناطق کشور را در برگرفته بود از اواخر وقت امروز در اغلب نقاط متوقف شده و توده هوای سرد و خشک بر کشور حاکم خواهد شد.

امروز ادامه بارش برف را در قسمت‌های شمال شرق و مناطق شرق کشورمان را داریم که در قسمت‌های جنوب شرق و شرق کشور گاهی با وزش باد شدید همراه خواهد شد.

به گفته سازمان هواشناسی کشور امروز در مناطق مرتفع و جاده‌های کوهستانی کاهش دید افقی را به دلیل مه و کولاک برف داریم اما از اواخر وقت امروز به تدریج از این ناپایداری‌‌ها در این مناطق کاسته می‌شود و توده هوای سرد و خشک در غالب مناطق کشورمان حاکم خواهد شد که تا اواخر هفته کنونی هم ماندگار خواهد بود.

فردا چهارشنبه با گذر موج تراز میانی در استان‌های ساحلی دریای خزر، بارش باران و برف پیش‌بینی شده است و در ارتفاعات البرز، استان خراسان شمالی و شمال استان خراسان رضوی هم بارش برف پیش رو خواهد بود. این موج بارش بعداز ظهر روز پنجشنبه از شمال شرق کشور نیز خارج خواهد شد.

همچنین امروز خلیج فارس و تنگه هرمز و روز چهارشنبه دریای عمان به دلیل وزش باد شدید مواج و توفانی پیش‌بینی شده‌اند و دریای مازندران نیز روز چهارشنبه و پنجشنبه مواج خواهد بود.

منبع:مهر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک + ده =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا