خراسان

موزه‌های خراسان رضوی در روز طبیعت میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود

خبرگزاری فارس: موزه‌های خراسان رضوی در روز طبیعت میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود

معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در روز 13 فروردین ماه جاری موزه‌های این استان میزبان علاقه مندان و بازدید کنندگان است.

 

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از دبیرخانه ستاد اجرایی خدمات سفر استان خراسان رضوی، محمد رکنی با اعلام این خبر افزود: با هدف معرفی ظرفیت‌های فرهنگی استان خراسان رضوی و با توجه به علاقه و استقبال مسافران نوروزی و گردشگران از موزه‌های این استان، تمامی مجموعه‌های فرهنگی ـ تاریخی و نیز موزه‌‎های استان خراسان رضوی در روز 13 فروردین باز و آماده استقبال و میزبانی از مسافران نوروزی و بازدیدکنندگان هستند.

وی افزود: خوشبختانه در نوروز امسال شاهد استقبال چشمگیر مسافران نوروزی و گردشگران در بازدید از موزه‌ها و اماکن فرهنگی ـ تاریخی خراسان رضوی بودیم به گونه‌ای که آمار ارائه شده نشان از رشد تعداد بازدیدکنندگان نسبت به سال گذشته دارد.

رکنی گفت: تمامی تمهیدات لازم برای پذیرایی شایسته از مسافران نوروزی و بازدید کنندگان از موزه‌ها و اماکن فرهنگی ـ تاریخی استان اندیشیده شده و شرایط بسیار خوبی برای میزبانی از بازدیدکنندگان فراهم شده است.

معاون میراث فرهنگی، اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی خاطرنشان کرد: در حال حاضر 22 موزه در این استان تحت پوشش این اداره کل فعالیت دارند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + شانزده =

دکمه بازگشت به بالا