ورزش

میثاقیان: باید سه ماه بجنگیم/ امیدوارم دل مردم مشهد را شاد کنم

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان گفت: هیچ قولی برای بقا در لیگ برتر نمی‌دهم ولی تمام تلاشمان را می‌کنیم تا بهترین نتایج را در بازی‌های آینده کسب کنیم.

به گزارش ایسنا – منطقه خراسان، اکبر میثاقیان در جلسه معارفه خود و آغاز تمرینات تیم سیاه جامگان عنوان کرد: شرایط سیاه جامگان شرایط بحرانی و سختی خواهد بود ولی با این حال به این تیم آمدم تا کمک کنم و تیم از این شرایط بحرانی دور شود. کار سختی قطعا خواهیم داشت ولی همیشه خدا کمک کرده است و خیلی خوشحال هستم که در کنار مردم مشهد و در شهر خودم فعالیت خواهم کرد.

وی افزود: با نیت خوبی به تیم سیاه جامگان ملحق شدم ولی با این حال هر چیزی که پول ندارد وضعیت خوبی ندارد. خانواده عباسی درصدد رفع مشکلات مالی هستند. همه باید برای موفقیت تیم سیاه جامگان کمک کنند ولی به عشق مردم مشهد در این تیم حضور پیدا کردم و هرچه دارم از این مردم است، امیدوارم بتوانم دل مردم مشهد را شاد کنم.

سرمربی تیم فوتبال سیاه جامگان در خصوص بقای تیمش در لیگ برتر گفت: هیچ قولی نمی‌توانم بدهم ولی با این حال باید سه ماه بجنگیم تا تیم در لیگ برتر بماند.

وی در خصوص مشکلات مالی تیمش نیز اظهار کرد: مشکلات مالی زیادی داریم ولی مدیرعامل تیم قول پرداخت ده درصد از قرارداد بازیکنان را تا فردا داده است و کم کم این مشکلات حل خواهد شد.

میثاقیان گفت: حق را به بازیکنان می‌دهم زیرا نزدیک عید هستیم و بازیکنان پول می‌خواهند ولی متاسفانه هیچ یک از مسئولین به خانواده عباسی کمک نمی‌کنند.

وی ادامه داد: خودم هیچ پولی را از باشگاه نخواستم و تنها موفقیت تیم برایم در درجه اول مهم است.

میثاقیان در خصوص دستیارانش در تیم سیاه جامگان گفت: اکبر محمدی، رمضان شکری و رجب زاده به عنوان دستیار در کنارم حضور خواهند داشت تا این تعداد از بازی‌های باقی مانده را با قدرت ادامه دهیم و بتوانیم تیم را در بقا در لیگ برتر حفظ کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا