مشهد

میزان درآمد الیت را از اعضای شورای شهر مشهد بپرسید

 

سید حسین هاشمی زادگان

مدیرعامل الیت گفت: شرکت ما شرکت سهامی عام نیست و سود و زیانش را برای سهامداران خود عرضه می‌کند نه برای عموم مردم. ما باید درآمدها و سود و زیان خود را به اطلاع نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد برسانیم.

سید حسین هاشمی زادگان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس درباره درآمدهای حاصل از پارک‌ حاشیه‌ای در مشهد اظهار داشت: درآمدها به حساب شهرداری واریز می‌شود و شرکت الیت کارگزار شهرداری است که این طرح بهره‌برداری و درآمدها را احصاء می‌کند و به حساب شهرداری می‌ریزد.

وی افزود: این درآمدها در پروژه‌های در حال ساخت هزینه می‌شود و  بخشی از اعتبارات پروژه‌های بزرگی که احتیاج به سرمایه گذاری کلان دارد نظیر پروژه جنت، فردوسی۲، پارگینگ امام رضا(ع) و غیره از محل درآمدهای الیت تامین می‌شود.

مدیرعامل شرکت الیت تصریح کرد: در زمینه هوشمندسازی، خط کشی و غیره این پروژه‌ها نیز همکاری و فعالیت داشته‌ایم.

هاشمی‌زادگان درباره رقم درآمد حاصله از الیت گفت: شرکت ما شرکت سهامی عام نیست و سود و زیانش را برای سهامداران خود عرضه می‌کند نه برای عموم مردم. ما باید درآمدها و سود و زیان خود را به اطلاع نمایندگان مردم در شورای اسلامی شهر مشهد برسانیم که این اقدام در جلسات شورا انجام می‌شود و مردم می‌توانند از نمایندگان خود در این رابطه سوال کنند.

مدیرعامل شرکت الیت درباره علت گسترش دامنه الیت و شمول اکثر معابر شهر به عنوان پارک حاشیه‌ای تصریح کرد: تمامی معابر دارای ترافیک هستند و شورای هماهنگی ترافیک کشور «همتا» معابری که نیاز به مدیریت کنترل تعدد هستند را مشخص می‌کنند لذا معابر براساس مصوبه این شورا پارک حاشیه‌ای محسوب می‌شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

دکمه بازگشت به بالا