مشهد

نتایج شورای شهر مشهد بعدازظهر یکشنبه اعلام می‌شود

اسامی مطرح‌شده در فضای مجازی گمانه‌زنی است
فرماندار مشهد گفت: تجربه ثابت کرده، گاهی تا یکشنبه بعدازظهر شمارش و اعلام نتایج طول به طول می‌انجامد، اما سعی می‌کنیم، سریع‌تر نتایج اعلام شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، رحیم نوروزیان دقایقی پیش در ستاد انتخابات مشهد در جمع خبرنگاران با اشاره به انتخابات شورای اسلامی شهر مشهد، اظهار داشت:  یک هزاار و ۱۷۰ شعبه اخذ رأی شورا داشتیم که  صندوق‌های مذکوراز صبح امروز به‌صورت تدریجی در حال رسیدن است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۱۰۰ صندوق وارد فرمانداری شده است، عنوان کرد: تلاش می‌شود، هرچه زودتر کار انجام گیرد تا نتایج را اعلام کنیم، تجربه ثابت کرده، گاهی تا یکشنبه بعدازظهر شمارش و اعلام نتایج طول به طول می‌انجامد، در این راستا، تلاش ما اعلام سریع‌تر نتایج است.

فرماندار مشهد با اشاره به مشارکت بیش از ۷۰ درصدی مردم مشهد در انتخابات روز گذشته، متذکر شد: دیروز فضای سنگینی با محوریت کمبود و نبود تعرفه در فضای مجازی ایجاد شد که صحیح نبود، خوشبختانه مشکلی وجود نداشت و کار با کمال آرامش و امنیت صورت گرفت.

نوروزیان ادامه داد: انتشار برخی اسامی در فضای مجازی، گمانه‌زنی است و نمی‌توان به آن استناد کرد، چراکه تاکنون ۱۰۰ صندوق از میان همه صندوق های آرای شورای اسلامی شهر مشهد به فرمانداری این شهر منتقل شده است و تا اتمام شمارش تمام صندوق‌ها، اسمی منتشر نمی‌شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 4 =

دکمه بازگشت به بالا