ورزش

نتایج پدیده به خاطر تلاش تیم است نه ضعف رقبا

کاپیتان تیم فوتبال پدیده معتقد است تیمی که بتواند بزرگانی مثل سپاهان، سایپا، استقلال و … را شکست دهد قطعا خودش هم جزو تیم‌های بزرگ و مدعی است. 
رضا ناصحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی ایسنا- منطقه خراسان، در خصوص نتایج اخیر پدیده و قرار گرفتن این تیم در بین سه تیم برتر ایران تا پایان هفته هشتم لیگ برتر اظهار کرد: نتایج خوبی را خوشبختانه تا به امروز کسب کرده‌ایم و این امتیازات سبب شده تا به رتبه دوم جدول دست یابیم. نباید فراموش کنیم که هر روز کار ما سخت‌تر می‌شود و باید برای حفظ این جایگاه تلاش ویژه‌ای داشته‌باشیم.
وی افزود: کادرفنی و بازیکنان به خوبی به شرایط خاص فوتبال آگاهند و می‌دانند که تا پایان لیگ باید همچون هشت هفته نخست لیگ تلاش کنیم. امیدوارم تا پایان رقابت‌ها بتوانیم کیفیت خوب خود را حفظ کنیم.
کاپیتان تیم پدیده در خصوص تعطیلات لیگ گفت: امیدوارم این تعطیلات خللی در نتایج‌مان وارد نکند، به هر حال سال جام جهانی است و تیم ملی نیاز به آماده‌سازی دارد، اما کاش لیگ تعطیل نمی‌شد. باید از این تعطیلات استفاده کنیم و با پیاده‌سازی تمرینات مدنظر کادرفنی، آمادگی خود را حفظ کنیم.
ناصحی در رابطه با اینکه آیا حضور پدیده در رده دوم به خاطر ضعف تیم‌های بزرگ بوده یا کیفیت پدیده، تصریح کرد: بدون شک این ما بوده‌ایم که با کیفیت و بدون توجه به حواشی توانسته‌ایم برتری خود را به دیگر تیم‌ها دیکته کنیم. تیمی که بتواند تیم‌های بزرگ مثل سایپا، سپاهان، استقلال و … را شکست دهد، قطعا تیمی باپتانسیل است.
وی افزود: در همین بازی با پارس جنوبی جم دیدید که بازی بسیار قابل قبولی را ارائه کردیم و در زمینی که پارس تابحال نباخته‌بود، اگر کمی خوش‌شانس‌تر بودیم می‌توانستیم برنده باشیم.
ناصحی در رابطه با دادن بازوبند به شهاب گردان در دیدار با پارس گفت: شهاب گردان دروازه‌بان باسابقه و خوش‌استیلی است که سال‌هاست در سطح نخست فوتبال ایران حضور دارد و آرزوی هر تیمی است که یک شهاب گردان در ترکیب داشته‌باشد. با دادن بازوبند به شهاب در دیدار با پارس جنوبی جم هم می‌خواستم به وی ثابت کنم که کل تیم از حضور او خوشحالند و یک اتفاق هیچ خللی در عملکرد شهاب نخواهدداشت. دیدید که در ادامه بازی هم وی توانست بارها با عکس‌العمل‌های خوب خود، دروازه پدیده را نجات دهد. 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده − 6 =

دکمه بازگشت به بالا