ورزش

نخستین دوره المپیاد ورزشی فعالان رسانه خراسان‌رضوی برگزار می‌شود

عباس محمدیان

رئیس بسیج رسانه خراسان‌رضوی گفت: نخستین دوره المپیاد ورزشی فعالان رسانه خراسان‌رضوی به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار می‌شود.

عباس محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس در حاشیه بازدید از دفتر این خبرگزاری اظهار داشت: خوشبختانه خبرگزاری تسنیم خراسان رضوی از زمان راه اندازی و فعالیت، در استان کارگشا بوده ‌و سبب رشد گفتمان انقلاب و شهدا شده است.

رئیس بسیج رسانه استان خراسان رضوی افزود: بسیج رسانه رصد سخت‌افزاری و نرم‌افزاری را در دستور کار قرار داده ‌و در تلاش هستیم تا بستر حرکت جهادی مدیران رسانه استان را فراهم کنیم.

محمدیان ادامه داد: تریبون دشمن به دنبال تفرقه اندازی میان رسانه‌های همسو است و در مقابل ما به عنوان بسیج رسانه باید تلاش کنیم تا باورها و ارزش‌های انقلاب اسلامی را به لایه‌های پنهان مدیریتی و مردمی انتقال دهیم.

وی گفت: در حال حاضر بزرگترین ضعف رسانه‌های استان جزیره‌ای عمل‌کردن است و در مقابل مسئولیت رسانه‌ها در عرصه جنگ نرم بسیار سخت‌تر شده است؛ هدایت و مدیریت افکار عمومی و همچنین استفاده از نیروهای مجرب رسانه‌ای باید در دستور کار قرار گیرد.

محمدیان تصریح کرد: کلید گمشده دنیای رسانه‌های استان در حال حاضر تولید محتوا است و نیازمند هستیم که در این زمینه بانک جامعی تدوین شود تا با استفاده از آن بتوانیم در راستای تبیین موضوعاتی همچون اقتصاد مقاومتی و سبک زندگی ایرانی و اسلامی گام برداریم.

وی با اشاره به برنامه‌های دهه فجر بسیج رسانه خراسان رضوی گفت: نخستین دوره المپیاد ورزشی فعالان رسانه استان به مناسبت دهه فجر برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از تاریخ ۲۸ دی‌ماه تا ۱۰ بهمن‌ماه برای ثبت‌نام به بسیج رسانه استان واقع در پارک ملت مراجعه کنند.

محمدیان با اشاره به افتتاح پایگاه‌های بسیج در روزنامه‌های قدس و خراسان و شهرآرا در این ایام افزود: همچنین سه پایگاه در شهرستان‌های گناباد، سبزوار و تربت‌جام افتتاح می‌شود. همچنین در تلاش هستیم تا دوره جامع آموزش رسانه‌ای را برای فعالان عرصه خبر و عکاسی استان برگزار کنیم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ده + 14 =

دکمه بازگشت به بالا