خراسان

نخستین “مدرسه اسکی” استان خراسان‌رضوی تاسیس می‌شود‌

بازگشایی پیست اسکی دیزین

رئیس هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی گفت: نخستین مدرسه اسکی استان خراسان‌رضوی تاسیس می‌شود.

علیرضا مختارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: با توجه به بارش اندک برف، پیست شیرباد در استان قابل استفاده است و علاقه‌مندان برای استفاده از پیست باید با هیئت هماهنگی لازم را به عمل آورند.

وی با بیان اینکه از سه هفته گذشته کلاس‌های آموزش مبتدی را برگزار کرده‌ایم، تصریح کرد: در صورت بیشتر بارش برف تور اسکی و امسال مدرسه اسکی را در استان تاسیس خواهیم کرد که تمامی مربیان آن زیرنظر این هیئت فعالیت می‌کنند و مسئولیت این مدرسه برعهده کمیته آموزش هیئت استان است. 

رئیس هیئت اسکی استان خراسان‌رضوی گفت: با شروع فصل اسکی، آموزش اسکی را در برنامه داریم و دوره بازآموزی کارورزان مربیگری را آغاز کرده‌ایم و مسابقات استانی اسکی را برای آقایان و بانوان استان در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان برگزار خواهیم کرد.

مختارزاده با بیان اینکه در دهه فجر مسابقات اسکی را در استان برگزار می‌کنیم، خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن برنامه حمل مشعل از ابتدا تا انتهای پیست را داریم و با استفاده از سیستم روشنایی امکان استفاده از پیست اسکی را در شب انجام داده‌ایم تا در ساعات ۱۸ تا ۲۰ پیست قابل استفاده باشد.

وی اظهار داشت: مسئولان استانی از پیست شیرباد بازدید کردند و قول‌‎هایی از جمله تسهیل راه خاکی دولت‌آباد به پیست اسکی، ایجاد گارد ریل در قسمت خطرناک جاده و تابلو راهنما در مسیر جاده برای راهنمایی مسیر اسکی شیرباد را دادند که تنها آخرین آن در حال انجام است و با وجود نامه‌های فرستاده شده از سوی استانداری اقدامی انجام نشده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یک × دو =

دکمه بازگشت به بالا