مشهد

نخستین مراسم تجلیل از معلمان مدیران شهری مشهد برگزار می‌شود

همایش/ش

مدیرعامل سازمان فرهنگی شهرداری مشهدمقدس گفت: نخستین مراسم تجلیل از معلمان مدیران شهری مشهد برگزار می‌شود.

سید رضا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: همزمان با فرارسیدن هفته معلم و همزمانی آن با شب عید فرخنده مبعث رسول اکرم(ص) نخستین مراسم تجلیل از معلمان مدیران شهری در تالار شهر شورای اسلامی شهر مشهد برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم از ساعت 17 تا 19 روز چهارشنبه پانزدهم اردیبهشت ماه و با حضور شهردار مشهد و مسئولان شهری برگزار می‌شود.

مدیرعامل سازمان فرهنگی و تفریحی شهرداری مشهد خاطرنشان کرد: این مراسم که بیش از 400 تن از معلمان برتر مشهدی و مسئولان استانی و شهری حضور خواهند داشت از 15 معلم مشهدی تقدیر می‌شود.

موسوی با اشاره به اینکه تعلیم و آموزش از دیدگاه اسلام عبادت محسوب می‌شود، گفت: بدون شک با توجه به نقش‌آفرینی معلمان در علم‌آموزی، رشد و تعالی شخصیتی و فرهنگی دانش‌آموزان تجلیل از مقام معلم بر همگان فرض است.

وی برگزاری این جشن را ادای دین کوچکی در پاسداشت مقام معلم خواند و افزود:  هدف از برگزاری این یادواره بزرگداشت مقام معلم، گردهمایی معلمان و مسئولان شهری در کنار هم، تجدید خاطرات و ایجاد انگیزه بیشتر در معلمان به ویژه در عرصه فعالیت های فرهنگی و پرورشی است.

موسوی پررنگ‌تر شدن نقش دستگاه‌های بیرون از آموزش و پرورش برای اجرای برنامه‌های بزرگداشت مقام معلم را ضروری خواند و تصریح کرد: در این مراسم سعی شده است که به نقش معلمان در تحقق اقتصاد مقاومتی تاکید و توجه شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده + 19 =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا