ورزش

نخستین مسابقات انتخابی سطح ۱ ژیمناستیک در مشهد برگزار می‌شود

تمرین تیم ملی ژیمناستیک

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی گفت: نخستین دوره مسابقات انتخابی سطح یک ژیمناستیک و ششمین دوره پیش سطح ریتمیک ویژه ورزشکاران خراسان‌رضوی در مشهد برگزار می‌شود.

حسین معماریان در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهدمقدس اظهار داشت: در ابتدای فصل تابستان در سال ۹۶ با همکاری بهزیستی و آموزش و پرورش خراسان‌رضوی استعدادیابی را آغاز کردیم که در حال حاضر ۳۵۰ دختر و پسر در این اردوها حضور دارند.

وی تصریح کرد: در اراتباط با رشته ایروبیک نیز استعدادیابی در استان انجام در ابتدای فصل تابستان انجام شد و و اخیرا در جلسه‌ای که در اداره‌کل ورزش و جوانان استان در ارتباط با ورزش‌های پایه انجام شده، قرار بر این شد تا برنامه‌ای مدون در حوزه استعدادیابی انجام شود.

رئیس هیئت ژیمناستیک خراسان رضوی با بیان این که در ۲۴ مردادماه نفرات حاضر در اردوهای استعدادیابی سطح‌بندی می‌شوند، گفت: همچنین نخستین دوره مسابقات انتخابی سطح یک ژیمناستیک و ششمین دوره پیش سطح ریتمیک را در مشهد برگزار خواهیم کرد که از ۲۷ تیرماه ثبت‌نام در این زمینه را آغاز کرده‌ایم.

وی بیان کرد: در حال حاضر ورزشکار رشته ایروبیک-ژیمناستیک خراسانی در اردوی تیم ملی برای شرکت در مسابقات آسایی حاضر شده و خود را برای حضور در این رقابت‌ها آماده می‌کند.

معماریان اظهار داشت: اکنون در ادر مشهد ۵۰ باشگاه سازمان‌یافته در رشته ژیمناستیک فعالیت دارند و زیر نظر هیئت ژیمناستیک هستند و تعداد ورزشکاران سازمان یافته این رشته ۷ هزار و ۶۰۰ نفر که حدود ۲ هزار و ۶۰۰ نفر در ۱۶ هیئت شهرستان‌ فعال هیئت در خراسان‌رضوی فعالیت می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: در شهرستان‌های استان هیئت‌ها سالن ندارند که برای حل این موضوع ارتباط خوبی با آموزش و پرورش در هر شهرستان برقرار است و از هیئت‌ها برای انجام فعالیت‌های خود از سالن‌های آموزش و پرورش استفاده می‌کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 × سه =

دکمه بازگشت به بالا