مشهد

نخستین کنگره بین‌المللی CTO در مشهد برگزار می‌شود

نخستین  کنگره بین‌المللی IRAN- CTO Meeting 2017 با همکاری  انجمن  CTO اروپا و با حضور اساتید برجسته از داخل و خارج کشور ۵ الی ۶ مرداد ماه سال جاری در بیمارستان رضوی مشهد برگزار می شود.
به گزارش ایسنا- منطقه خراسان، دکتر بهزاد علیزاده، دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی، CTO امروز۲۶ تیرماه در نشست خبری “نخستین کنگره بین‌المللی CTO” که در بنیاد پژو‌هش‌های آستان قدس رضوی برگزار شد، با اعلام اینکه کنگره CTO که با همکاری URO CTO CLUB برگزار خواهد شد، اظهار کرد: این کنگره یکی از بزرگترین کنگره‌های سطح جهان است که در رابطه با بیماری‌های قلبی و عروقی است و یکی از عمده‌ترین فعالیت‌های آن در رابطه با عروق کرونر است و بیماری‌هایی که از طریق جراحی درمان می‌شوند  که اساتید خوبی در ایران بر روی CTO کار می‌کنند.
وی ادامه داد: در این برنامه ۱۸۰ نفر از اعضای هیات علمی ایرانی و خارجی حضور خواهند داشت که ده نفر از آنها اساتید خارجی از کشورهای ایتالیا، ژاپن، ترکیه، صربستان، یونان و سوئیس هستند.
دبیر اجرایی کنگره بین‌المللی CTO در خصوص برنامه‌هایی که در کنگره برگزار می‌شود، عنوان کرد: بسیاری از روش‌های انتقال دانش به اشتراک گذاشته خواهد شد و جراحی‌های زنده با همکاری افرادی که در خود اتاق عمل و در کنگره حضور دارند، انجام خواهد شد. 
همکاری با مجامع علمی معتبر رویکرد جدید بیمارستان رضوی است
علیزاده با تاکید براینکه همکاری با مجامع علمی معتبر رویکرد جدید بیمارستان رضوی است،عنوان کرد: در باب بیماری‌های قلبی هر ساله کنگره‌های جامعی در مشهد برگزار می‌شد که اساتید داخلی و خارجی در آن شرکت می‌کردند. نوع فعالیت این کنگره‌ها باعث شد که با مجامع بین المللی ارتباط برقرار کنیم و در نهایت کنگره‌ای که هر سال به صورت واحد برگزار شد به چند قسمت تقسیم کردیم و هر کدام از این بخش‌ها با کنگره و انجمن علمی بین المللی آن بخش در ارتباط است.
وی خاطرنشان کرد: کنگره دوم کسبین‌میتینگ است که در واقع برای بیماری‌های مادرزادی، ساختمانی و دریچه‌ای قلب برگزار خواهد شد و با بنیاد علمی CSI همکاری خواهیم داشت که در روزهای ۱۱ تا ۱۳ آبان ماه سال جاری در بیمارستان رضوی برگزار خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

14 + بیست =

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا