مشهد

نصب آزمایشی دوربیبن‌های کنترل تخلفات پیشرفته در ۳ تقاطع مشهد

دوربین

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد گفت: دوربین‌های پیشرفته‌ای که امکان ثبت ۳ تخلف جدید را دارند در ۳ تقاطع شهر مشهد مقدس نصب شده‌اند.

مهدی امامی میبدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در مشهد مقدس اظهار داشت: شایع است که برخی از خودروها در هنگام نزدیک شدن به یک دوربین سرعت خود را کم کرده و در بین 2 دوربین به سرعت خود افزوده و از حد مجاز بالاتر می‌برند.

وی ادامه داد: هم اکنون امکانی در دوربین‌های ثبت تخلف جدید به وجود آمده که سرعت اتومبیل‌ها در میان مسیر را بررسی کرده و امکان اعمال قانون برای متخلفان را فراهم می‌کند.

مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری مشهد با بیان اینکه طبق قوانین تردد خودروهای سنگین از خط سرعت معابر تخلف محسوب می‌شود، خاطرنشان کرد: سابق بر این امکان ثبت این تخلف وجود نداشت که هم اکنون این موضوع نیز میسر شده است.

امامی میبدی با اشاره به مشخص شدن سرعت مجاز در هر معبر  شهر مشهد، تصریح کرد: علاوه بر سرعت بالاتر از حد مجاز در معبر، ایستادن روی خط عابر پیاده نیز به نوعی تخلف محسوب می‌شود که از این پس ثبت شده و با متخلفان برخورد می‌شود.

وی ادامه داد: هم اکنون بزرگراه شهید میرزایی حدفاصل میدان فجر(عج) تا میدان قائم(عج) با این دوربین‌ها رصد می‌شود که 3 تخلف بالا را ثبت کرده و به جز این  تقاطع‌های امام خمینی (ره)، پاسداران، کامیاب، عبادی و سه‌راه خیام به صورت آزمایشی زیر پوشش قرار گرفته‌اند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

4 × 1 =

دکمه بازگشت به بالا